لغو برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در پی افزایش شیوع کرونا در شهرکرد
کد خبر: 4071343
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

لغو برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در پی افزایش شیوع کرونا در شهرکرد

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که مقرر شده بود با محوریت جوانی جمعیت و شعار «فرزندان سرمایه‌های زندگی» همزمان با عید سعید غدیر خم در شهرکرد برگزار شود، لغو شد.

پیاده روی خانوادگی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سیدعلی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که مقرر شده بود با محوریت جوانی جمعیت و شعار «فرزندان سرمایه‌های زندگی» همزمان با عید سعید غدیر خم در شهرکرد برگزار شود، لغو شد.

وی افزود: با توجه به افزایش بار مراجعات سرپایی و بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا و نیز تغییر وضعیت رنگ‌بندی و نارنجی شدن وضعیت شهرستان شهرکرد به لحاظ شیوع کرونا و ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تشکیل تجمعات، بنا بر تصمیم ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا، برگزاری همایش پیاده‌روی دوشنبه، ۲۷ تیرماه لغو شد.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی‌ها، هم‌اکنون سه شهرستان شهرکرد، بروجن و سامان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان فارسان، بن، کیار و کوهرنگ در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردل، خانمیرزا و لردگان در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

درخشان تأکید کرد: همچنین روز گذشته 25 تیرماه و در آستانه هفتادمین روز از روزهای بدون ثبت فوتی ناشی از کرونا در استان، با ثبت فوت یکی از بیماران مبتلا به کرونا، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۱۸۵۰ نفر رسید.

وی گفت: هم‌اکنون، ۶۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد، ۴۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند. همچنین، سه بیمار کرونایی با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.

انتهای پیام
captcha