انتشار کتاب صوتی «محمد صدیق منشاوی» درباره امام علی(ع)
کد خبر: 4071922
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

انتشار کتاب صوتی «محمد صدیق منشاوی» درباره امام علی(ع)

کتاب سرّ دلبران، تألیف محمد صدیق منشاوی در اپلیکیشن ایران‌صدا به صورت کتاب گویا منتشر شد.

انتشار صوتی کتابی از «محمد صدیق منشاوی» در مورد حضرت علی(ع) + دریافت

به گزارش ایکنا، اپلیکیشن ایران‌صدا، به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت اقدام به انتشار کتاب صوتی «سرّ دلبران» کرده است. تهیه‌کننده این اثر عبدالله علایی، صدابردار، حسین قاسمی و راوی سیدوحید مرتضوی است.

همچنین کار تهیه آن در پایگاه کتاب گویای ایران‌صدا تهیه و تولید شده است. در این اثر صوتی تعدادی از داستان‌های کتاب «سر دلبران» به صورت صوتی روایت شده است.

این کتاب نوشته محمدصدیق منشاوی است و در آن روایات مهمی چون احادیث غدیر، منزلت، اخوّت و گوشه‌‌‌ای از سیره‌ حکومتی امیرالمومنین(ع) ذکر شده است.

این اثر شباهت اعتقادات و علایق ملت ایران و مصر به امیرالمومنین (ع) را برای خواننده مشخص می‌‌کند و گامی در جهت تقریب اسلامی و نزدیکی دو ملت، است.

محمد صدیق منشاوی در این کتاب علاوه بر ذکر فضایل و کرامات امیرالمؤمنین علی(ع)، روایات منسوب به ایشان را گردآوری کرده است. این کتاب پیش از این با نام‌‌های «۱۰۰ قصّه» و «قصّه من حیات علی بن ابیطالب کرّم‌‌الله وجهه» منتشر شده بود که مترجم نام آن را به «سرّ دلبران» تغییر داده است.

این کتاب در سال 1391 از سوی نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و در 132 صفحه منتشر شده است. مترجم این اثر محمود محققیان است.

 

انتهای پیام
captcha