نشستی که موضوع آن جعل شد
کد خبر: 4072027
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

نشستی که موضوع آن جعل شد

معاندان و بدخواهان باز هم با شیطنت و دروغ‌پردازی رسانه‌ای تلاش کردند که با تغییر عنوان یک نشست علمی، علیه عفاف و حجاب لجن‌پراکنی کنند اما تیرشان به سنگ خورد و رسوا شدند. 

نشستی که عنوان آن جعل شد/ برملا شدن دروغ رسانه ای بدخواهانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات زن و خانواده، در پی برگزاری نشست علمی با عنوان «چالش‌های جدید پیرامون موضوع عفاف» به میزبانی مشاور امور زنان و معاونت فرهنگی و بسیج استادان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱، فرد یا افرادی مغرض و معاند در راستای تخریب عفاف و حجاب و شخصیت سخنران نشست خانم فریبا علاسوند، عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده تلاش کردند با شیطنت رسانه‌ای و دست‌کاری در پوستر نشست، عنوان آن را به دروغ به «بررسی فقهی عقد موقت مستأجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره»! تغییر داده و اقدام به تشویش اذهان عمومی کنند.

واکنش سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین

‌سید علی قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین هم با انتشار بیانیه‌ای، تغییر جعلی پوستر نشست را حرکتی کودکانه و سفیهانه و مصداق مَثَل «دزد ناشی به کاهدان می‌‍زند» دانست.

بسمه تعالی

امروز جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن جنگ شناختی و معرفتی است و از مصادیق این نبرد فرهنگی و رسانه‌ای تغییر باورها و ایجاد شبهه در بسیاری از اصول مسلم و حقایق است. در دنیای پسامدرن حاد واقعیت و وارونگی حقایق برای شکل‌دهی عواطف و نفوذ افکار خاص و کانالیزه شدگی اندیشه‌ها و انحراف اذهان عمومی از حربه‌های رسانه‌ای استکبار و برخی جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب است.

متن تکذیبیه رئیس دانشگاه امام خمینی(ره)

داستان فتوشاپ نشست علمی عفاف و چالش‌های جدید که ۲۱ تیر ماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی به همت مشاور امور زنان دانشگاه و معاونت فرهنگی و بسیج استادان برگزار شد، یکی از مصادیق آشکار سودهی خاص و وارونگی حقیقت است و ساحت ظریف جنگ شناختی را برملا می‌کند.

این حرکت کودکانه و سفیهانه اتفاقا مصداق مثل دزد ناشی به کاهدان می‌زند است و البته مرا به یاد این جمله حضرت امام(ره) می‌اندازد که هرگاه دیدید دشمن روی چیزی حساس شده بدانید مسیرتان صحیح و نقشه راهتان دقیق انتخاب شده است.

حقیقت همایش برگزار شده آشکار است و روسیاهی بر زغال مانده و خواهد ماند.

سید علی قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

انتهای پیام
captcha