جشن فارغ‌التحصیلی 22 حافظ قرآن در جیبوتی + عکس
کد خبر: 4075404
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

جشن فارغ‌التحصیلی 22 حافظ قرآن در جیبوتی + عکس

جشن فارغ‌التحصیلی 22 حافظ قرآن کریم به همت انجمن «الرحمة العالمیه» کویت در جیبوتی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الانباء، این مراسم با حضور مسئولان محلی، «احمد العسکری»، وابسته دیپلماتیک سفارت کویت در جیبوتی و گروهی از علما و حافظان قرآن برگزار شد و در آن 22 حافظ مراکز قرآنی انجمن «الرحمة العالمیه»(رحمت جهانی) کویت در جیبوتی فارغ‌التحصیل شدند.

«غانم عبدالله شاهین»، رئیس شعبه آفریقای انجمن «الرحمة العالمیه» در این باره گفت: مراکز وابسته به انجمن در جیبوتی برای پرورش نسلی آشنا به قرآن و علوم قرآنی و نهادینه‌کردن آداب و اخلاق اسلامی برگرفته از تعالیم کتاب خدا و تبیین عقیده اسلامی در میان آنان تلاش می‌کنند.

وی افزود: این انجمن همچنین با اهتمام به زندگینامه اهل قرآن در مباحث تربیتی، استفاده بهینه از اوقات فراغت قرآن‌آموزان و تقویت توانمندی‌ها و مهارت‌هایشان را در دستور کار قرار داده است.

احمد العسکری، وابسته دیپلماتیک سفارت کویت در جیبوتی نیز با اشاره به فعالیت‌های مختلف انجمن الرحمة العالمیه از جمله حفظ قرآن و فعالیت‌های آموزشی، بهداشتی و اجتماعی در این کشور آفریقایی گفت:  ما در سفارت کویت به این فعالیت‌ها افتخار می‌کنیم.

همچنین در این مراسم شیخ «عکیه قورح فاتح»، دبیر اجرایی شورای عالی اسلامی وزارت امور اسلامی و اوقاف جیبوتی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجمن الرحمة العالمیه، گفت: این فعالیت‌ها پاسخگوی نیازهای آموزشی، بهداشتی و اجتماعی شهروندان جیبوتی در مناطق مختلف بوده است.

انتهای پیام
captcha