تدارک استانداری فارس برای پاسداشت خبرنگاران
کد خبر: 4078374
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

تدارک استانداری فارس برای پاسداشت خبرنگاران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از برنامه‌ریزی این اداره‌کل با همکاری ارشاد فارس برای پاسداشت مقام خبرنگاران خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات و برنامه‌های مختلفی برای رفع مشکلات خبرنگاران و اعطای تسهیلات به آنان اجرا خواهد شد.

هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، 24 مردادماه ضمن پاسداشت هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران مشعل‌داران چراغ راستین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران را باید پیشقراولان جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب دانست، افزود: قطعاً خبرنگاران با انجام دقیق و متعهدانه رسالت خود می‌توانند در جنگ ترکیبی نقش مهمی را ایفا کنند که البته لازمه این کار همراهی و همکاری مسئولان مختلف با آنان است.

بستام در ادامه سخنان خود با تصریح اینکه به مناسبت پاسداشت هفته خبرنگار برنامه‌های متنوعی را با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تدارک دیده‌ایم، از برگزاری مراسم بزرگداشت خبرنگاران در شیراز خبر داد و گفت: این مراسم در ساعت 18 روز چهارشنبه، 26 مردادماه در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: در همین راستا به منظور رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه، میز خدمتی نیز با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط با مشاغل خبرنگاران در حاشیه مراسم روز خبرنگار برپا خواهد شد تا بتوان گام مؤثری برای رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه برداشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر این‌ها یکسری اقدامات دیگری برای رفاه حال خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان دنبال خواهیم کرد، اعطای تسهیلات وام و کارت‌های رفاهی برای اخذ تخفیف از فروشگاه‌ها و اماکن مختلف را از جمله این اقدامات برشمرد.

انتهای پیام
captcha