سیاست کشتار، راهبرد اشغالگران برای تصاحب فلسطین است
کد خبر: 4078483
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
دیده‌بان الازهر برای مبارزه با افراط‌گرایی:

سیاست کشتار، راهبرد اشغالگران برای تصاحب فلسطین است

دیده‌بان الازهر برای مبازره با افراط‌گرایی ضمن محکوم کردن جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در فلسطین، سیاست کشتار را راهبرد این رژیم برای تصاحب سرزمین فلسطین و یهودی‌سازی آن خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از الوفد، دیده‌بان الازهر برای مبازره با افراط‌گرایی، ضمن محکومیت جنایت‌های شنیع نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین، سیاست کشتار این رژیم را راهبری برای به وحشت انداختن ملت فلسطین توصیف کرد که با هدف مجبور ساختن آنها به ترک سرزمین تاریخی خود و یهودی‌سازی کامل آن انجام می‌شود.

 دیده‌بان الازهر این اظهارات را پس از آن منتشر کرد که  نظامیان رژیم صهیونیستی، محمد الشحام، جوان 21 ساله فلسطینی را مقابل چشمان خانواده‌اش با شلیک مستقیم از نزدیک به سر وی به شهادت رسانند. این جنایت به شکل گسترده محکوم شده و سازمان ملل نیز خواهان تحقیقات مستقل و فوری درباره این جنایت شده است.  

از سویی نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز سه‌شنبه، 25 مرداد به اردوگاه الدهیشه در جنوب استان بیت لحم واقع در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

منابع محلی اعلام ردند که در جریان این درگیری، 4 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملات گسترده‌ای را در برخی شهرهای دیگر کرانه باختری ازجمله رام الله و نابلس صورت داده و چند جوان فلسطینی را هم بازداشت کردند.

در این درگیری‌ها شماری از فلسطینیان زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری اخیر به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

انتهای پیام
captcha