برگزاری دوره «کنترل خشم در فرزندان» از سوی مجمع‌القرآن گراش
کد خبر: 4078514
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

برگزاری دوره «کنترل خشم در فرزندان» از سوی مجمع‌القرآن گراش

دوره کارگاهی «کنترل خشم در فرزندان» یکشنبه‌ها از سوی مجمع‌القرآن گراش برگزار می‌شود.

دوره «کنترل خشم در فرزندان»به گزارش ایکنا، دوره تربیتی «کنترل خشم در فرزندان» به صورت کارگاهی از سوی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس، ویژه مادران و بانوان علاقه‌مند یکشنبه‌ها، ساعت 18:30 به صورت حضوری برگزار می‌شود.

این دوره که نخستین جلسه آن 23 مردادماه بود با شرکت 25 نفر از بانوان با سرفصل‌هایی چون ارتقای هوش هیجانی(EQ)، شناخت احساسات مختلف، تقویت مهارت همدلی، آموزش حل مسئله، شناخت علل و ویژگی‌های خشم، مدیریت خشم (همراه با فعالیت، بازی و قصه)، نجات از چرخه پرخاشگری، گسترش خزانه رفتاری کودکان و نوجوانان و گام به گام با مهارت‌های آموزشی برپا می‌شود.

دوره فوق از سوی شعبه دوم واحد آموزش مجمع‌القرآن با تدریس آقای طهماسبی، روانشناس برگزار می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد. بانوان متقاضی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 0917381108 تماس بگیرند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های مؤسسه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مجمع‌القرآن فاطمیون به نشانی www.mqfg.ir مراجعه یا به صورت حضوری به مؤسسه واقع در استان فارس، شهرستان گراش، بلوار خلیج فارس، خیابان سوم مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha