سفارت بنگلادش از قاری جوان مصری تجلیل کرد + عکس
کد خبر: 4079569
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

سفارت بنگلادش از قاری جوان مصری تجلیل کرد + عکس

«اسامه البیلی فراج»، قاری جوان مصری طی مراسمی در سفارت بنگلادش در قاهره از سوی سفیر این کشور در مصر تجلیل شد.

سفارت بنگلادش از قاری جوان مصری تجلیل کرد + عکسبه گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، اسامه البیلی فراج که در مسابقات بین‌المللی قرآن سفارت بنگلادش در قاهره مقام نخست را کسب کرده بود، طی مراسمی از سوی «محمد منیر الاسلام»، سفیر بنگلادش در قاهره تقدیر شد.

اسامه فراج از ساکنان شهر «بیلا» در استان «کفر الشیخ» مصر و یکی از قاریان شاخص در دوران معاصر این کشور است و صدایی دلنشین در تلاوت دارد.

وی در خانواده‌ای قرآنی پرورش یافت و در 11 سالگی با بهره‌مندی از محضر اساتید و شیوخ قرآن و سید «عبدالوهاب جاد»، دایی خود، حافظ قرآن شد.

وی از قاریان مشهور محافل قرآنی و برنامه‌های دینی شهر بیلا، روستاهای مجاور آن و استان کفرالشیخ و دیگر استان‌های مصر است و محمد سید طنطاوی، عبدالفتاح طاروطی، شیخ قطب الطویل، شیخ «احمد عوض ابوفیوض» از اساتید این قاری مصری بوده‌اند.

اسامه فراج در گفت‌‌وگو با صدی البلد، توصیه‌ای به حافظان مبتدی و علاقمندان به قرآن داشت و گفت: برخی امور در مسیر حفظ قرآن بسیار مهم است و حافظان باید نسبت به آن هوشیار باشند و یکی از این امور این است که کتاب خدا را به خوبی و به صورت کامل حفظ کنند.

وی افزود: دومین توصیه، یادگیری احکام تجوید است، سومین نکته نیز مربوط به تمرین صوت قرآن و تلاوت است تا صوت جلا یافته و قاری به جایگاه بزرگی برسد، همه ما از اولین پله شروع کردیم نه از بالاترین پله.

انتهای پیام
captcha