۹ هزار کلاس درس جدید در کشور افتتاح می‌شود
کد خبر: 4083529
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

۹ هزار کلاس درس جدید در کشور افتتاح می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید ۹ هزار کلاس درس در یک‌هزار و ۶۰۰ مدرسه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شورای اداری شهرستان راور گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۹ هزار کلاس درس در یک‌هزار و ۶۰۰ مدرسه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. در استان کرمان نیز ۶۴ مدرسه در قالب ۶۰۰ کلاس درس تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شیوع کرونا طی دو سال اخیر در کشور گفت: برای مناسب‌سازی کلاس‌های درس از جمله تهویه مناسب، ردیف اعتباری مجزایی پیش‌بینی نشده و در ۲سال گذشته ادارات کل استان‌ها بر حسب درخواست ادارات آموزش و پرورش برای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت مدارس کمک هایی داشتند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۲۸ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس‌جمهور در یک سال گذشته برای مدرسه‌سازی تصویب شده است، گفت: در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان کرمان یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جهت مدرسه‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی اختصاص یافته است.

رخشانی‌مهر تصریح کرد: نوسازی، مقاوم‌سازی، تجهیز و بهسازی مدارس در اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است.

انتهای پیام
captcha