تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی
کد خبر: 4084077
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی

آیین تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی و معارفه مسعود معینی‌پور به عنوان معاون فضای مجازی، هنر و رسانه(مهر) دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رئیس این دفتر برگزار شد.

ارسال 5 شنبه/ آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین تکریم و معارفه رئیس نمایندگی تهران دفتر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دفتر تبلیغات اسلامی وجود نیروهای دارای استعداد و ظرفیت‌های بالا است که در کمتر مجموعه‌ای قابل مشاهده است و در سال‌های گذشته نهادهای مختلفی از دفتر تبلیغات اسلامی درخواست نیرو داشته‌اند که این امر گواهی بر این ادعاست.

وی افزود: معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه اگرچه در سال 98 در قالب معاونت راه‌اندازی شده است، اما بخش‌هایی از آن دارای قدمت بیشتری است و ظرفیت‌های زیادی را داراست.

واعظی یادآوری کرد: تعهد و ادای دین جناب آقای دکتر معینی‌پور نسبت به دفتر تبلیغات اسلامی، مثال زدنی است و از ایشان جهت قبول این مسئولیت کمال تشکر را داریم.

وی مساعی و تلاش‌ها در مسیر فعالی‌های فرهنگی را دارای حسن فاعلی دانست و گفت: در مسیر هدایت مردم و اعتلای کلمة الله اخلاص و نیت پاک لازم است؛ این گونه فعالیت‌ها دارای حسن فاعلی هستند و نزد خداوند دارای اجر و پاداش خواهند بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت‌های حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم دکتر معینی‌پور بتوانند با بررسی ظرفیت‌ها و کمبودهای این معاونت به ارتقای سطح فعالیت‌های آن بپردازند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه افزود: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های این معاونت استحصال ظرفیت‌های بیرون از مجموعه دفتر تبلیغات و در بین گروه‌های فعال هنری طلاب است. حوزه دارای فکر و ایده است و می‌تواند گروه‌ها و فعالان عرصه هنر را از جهت محتوایی حمایت کند.

واعظی بیان کرد: لازم است ارتباط با بدنه فعال هنری، رسانه‌ای و فضای مجازی که حاصل تلاش‌های چند سال اخیر این معاونت در دفتر تبلیغات اسلامی بوده است، حفظ شده و گسترش یابد.

وی با اشاره به اعلام نیاز برخی از مراکز خارج از کشور به تولیدات علمی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ما باید در گام اول در حوزه بین‌الملل، جهان عرب را مورد توجه قرار دهیم و به آموزش و تربیت نیروهای فعال در عرصه رسانه، هنر و فضای مجازی بپردازیم.

انتهای پیام
captcha