3 شهید در حمله خونبار نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین
کد خبر: 4088376
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

3 شهید در حمله خونبار نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین

نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین و محاصره منزل خانواده شهید فلسطینی آنجا را به میدان جنگ تبدیل کردند که در نتیجه آن سه تن شهید و شماری زخمی شدند. در همین حال یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی گزارش دادند، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز، 6 مهر با حمله به اردوگاه جنین منزل خانواده شهید رعد حازم، عامل یکی از عملیات‌های استشهادی تل‌آویو را محاصره کردند.

به دنبال تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت منزل شهید حازم، نیروهای مقاومت گردان جنین وارد عمل شده و به سمت نیروهای اشغالگر شلیک کردند که به درگیری شدید میان دو طرف منجر شد.

هدف نظامیان صهیونیست از محاصره منزل شهید حازم ترور عبدالرحمن حازم، برادر این شهید بود.

عبدالرحمن حازم، برادر شهید فلسطینی

منابع محلی گزارش دادند که تاکنون سه نفر در این درگیری‌ها با نام احمد نظمی علاونه، جوان 24 ساله فلسطینی، محمد براهمه از شهرک عنزه و شخص عبدالرحمن خازم برادر شهید رعد حازم به شهادت رسیده و دست‌کم 9 نفر دیگر زخمی شدند که حال چهار نفر آنها به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و سینه شان وخیم است.

احمد نظمی علاونه، شهید 24 ساله فلسطینی

در همین حال نظامیان اشغالگر مانع رسیدن نیروهای امداد به محل درگیری در خیابان مهیوب شهر جنین برای انتقال دیگر مجروحان به بیمارستان می‌شوند.

به گفته رسانه‌های فلسطینی شهیدان عبدالرحمن خازم و محمد براهمه تا چندین ساعت از داخل منزل تحت محاصره با نظامیان صهیونیست درگیر بودند و تسلیم آنها نشدند تا در نهایت رژیم اشغالگر با جدیدترین تجهیزات نظامی خود آنها را ترور کرد.

با پایان عملیات نظامیان صهیونیست در جنین و عقب‌نشینی آنها با ادوات نظامی خود از اردوگاه، مردم جنین پیکر این دو شهید را از داخل منزل شهید حازم بیرون آوردند.

ترور سه جوان فلسطینی در جنین

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد که نظامیان و خودروهای رژیم اشغالگر را هدف  تیراندازی شدید و پرتاب نارنجک قرار داده است.

عملیات نظامیان صهیونیست در جنین

رادیو رژیم اشغالگر هم گزارش داد که از بیم پاسخ نیروهای مقاومت به عملیات امروز جنین سطح آماده‌باش نظامیان خود را در شهر قدس بالا برده است،  چرا که به تعبیر این رادیو، بیت المقدس مرکز اصلی انفجار اوضاع امنیتی فلسطین است.

طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری هم با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: اشغالگران با تجاوزات خود به جنین تلاش می‌کنند مقاومت را پس از تشدید و گسترش آن در کرانه باختری بازدارند اما در خیال باطل به سر می‌برند.

رعد حازم، جوان 29 ساله فلسطینی و فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر مجری عملیات فروردین ماه گذشته در دزنگوف تل‌آویو بود که طی عملیات تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست دو نفر از آنها را به هلاکت رسانده و شماری دیگر را زخمی کرد و روز بعد از این عملیات توسط نظامیان صهیونیست در شهر یافا به شهادت رسید.

خیابان دزنگوف یکی از خیابان‌های اصلی تل‌آویو به شمار می‌رود که یکی از دلایل شهرت آن عملیات شهادت‌طلبانه و قهرمانانه صالح نزار از اهالی قلقیلیه در ۱۹ اکتبر سال ۱۹۹۴ است که منجر به هلاکت ۲۳ صهیونیست و مجروحیت 47 نفر دیگر شد.

یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست هم امروز چهارشنبه با پشتیبانی نیروهای صهیونیست از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند.

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به محوطه مسجد الاقصی

به گفته منابع محلی ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست برای چهارمین روز متوالی به مناسبت آنچه اعیاد یهودی خوانده می‌شود به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده و مشغول انجام آداب تلمودی در آنجا شدند.

صهیونیست‌ها در حال انجام آداب تلمودی در مسجد الاقصی

انتهای پیام
captcha