آئین تجلیل از «ایثارگران نیروهای مسلح» در بوشهر برگزار شد + فیلم و عکس
کد خبر: 4088539
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

آئین تجلیل از «ایثارگران نیروهای مسلح» در بوشهر برگزار شد + فیلم و عکس

پنجمین مراسم ضیافت و تجلیل از ۱۰۰ایثارگر آجا، سپاه و فراجا از سوی اداره‌کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در نداجا شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، طی آئینی پنجمین مراسم ضیافت و تجلیل از ۱۰۰ نفر از ایثارگران سه نیروی نظامی آجا، سپاه و فراجا از سوی اداره‌کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر به‌مناسبت هفته دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه ۶ مهر‌ماه ۱۴۰۱، با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مجتمع فرهنگی و رفاهی دریادلان نداجا شهر بوشهر برگزار شد. 

سرهنگ عباس ثابت‌مقدم، نماینده وزیر دفاع و مدیرکل ساتا استان بوشهر، در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که بازنشستگان، ذخائر علمی و عملی کشور هستند و بازنشسته و شاغل جدا نیست، اظهارکرد: بازنشستگان نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و چه اکنون در رزمایش‌های جبهه مقاومت اسلامی از افتخارآفرینان جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان هستند. 

غلامعلی وفایی‌مجرد، مدیر ارشد اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: طی هماهنگی با فرماندهان نیروهای مسلح و روسای کانون‌های بازنشستگان نیروهای لشکری در شش ماهه اول امسال با بیش از ۴۲۰ نفر بازنشسته و افراد سالمند و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح و خانواده‌های ایشان از سوی مسئولان ساتا استان بوشهر دیدار و تجلیل به عمل آمده است. 

وفایی در ادامه عنوان کرد: در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نیز در اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان بوشهر با ۴۲۰ نفر از بازنشستگان نیروهای نظامی آجا، سپاه و فراجا و خانواده‌های مستمری‌بگیر ساتا دیدار صمیمانه خواهیم داشت و از پیشکسوتان نیز تجلیل می‌کنیم. 

دریاداردوم عرشه احسان نصیری، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر، در این مراسم به تحلیل نظامی حماسه ۳۴ روزه تکاوران نداجا در عملیات شهر خرمشهر اشاره و اظهار کرد: استکبارستیزی و شکستن هیمنه آمریکا و ایادی و همدستان مزدور این حکومت ساختارشکن، چه در دفاع مقدس و چه اکنون در منطقه خلیج‌فارس از افتخارات نیروهای هوایی، پدافند جنوب و نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ايران است. 

ناکام ماندن تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمنان توسط رویش‌های انقلاب

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در این جلسه تصریح کرد: جنگ سخت و جنگ نرم و تهاجمات اقتصادی و فرهنگی دشمنان، به‌زودی زود و به اذن‌الله به‌دست جوانان بصیر به‌عنوان رویش‌های انقلاب و با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد. 

امام جمعه بوشهر افزود: بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح وجودشان به معنای دفاع مقدس از کیان و مرز کشور ایران متمدن و اسلامی است.  

گفتنی‌است، تجلیل از ۱۰۰ نفر از بازنشستگان سه نیروی نظامی آجا، فراجا، سپاه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، اکران نماهنگ بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پخش نماهنگ مرزداران خلیج‌فارس، اجرای سرود گام دوم انقلاب توسط گروه سرود عاشقان ولایت پایگاه مقاومت بسیج شهید حُرآباری نداجا بوشهر سرودی با موضوع گام دوم انقلاب و خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

خبرنگار: حامد فکوری 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha