200 نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات لرستان آزاد شدند
کد خبر: 4092720
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

200 نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات لرستان آزاد شدند

دادستان لرستان با بیان اینکه جایگاه افراد در تعیین مجازات مهم نیست، گفت: از ابتدای اغتشاشات در استان تاکنون 300 نفر دستگیر شد که از این تعداد 200 نفر آزاد شدند و صد نفر تا تعیین تکلیف نهایی در بازداشت هستند.

داریوش شاهون‎وند، دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، داریوش شاهون‎وند، دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان امروز، 26 مهر در یک گفت‌وگوی خبری در رابطه با فعالیت تعدادی از خواص، فعالان سیاسی، سلبریتی و کارمندان دستگاه‌های دولتی استان و تهیج مردم به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: در برخورد با کلیه مخلان نظم و امنیت در استان دستگاه قضاء و دادستان به‌عنوان مدعی العموم بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد می‌کنند.

وی افزود: هرشخصی که مرتکب جرائم امنیتی و تبلیغ علیه نظام  شود فرق نمی‌کند کارمند باشد یا غیر کارمند در هر جایگاهی باشد به شدت برخورد می‌شود و جایگاه افراد در تعیین مجازات مهم نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان اضافه کرد: در استان لرستان تعداد کارمندان دولتی، سلبریتی و خواص که بر سر سفره انقلاب هستند ولی مردم را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به اغتشاشات تهیج می‌کنند زیاد نیست ولی براساس گزارشاتی که به دست ما رسیده به تعدادی از پرسنل دستگاه‌های دولتی نیز تذکراتی داده شده است.

وی گفت: مردم آگاه باشند و شک نداشته باشند که در دستگاه قضاء جایگاه  افراد، کارمند یا غیر کارمند بودن افراد اهمیتی ندارد و چنانچه هر شخصی جرمی مرتکب شود براساس قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی با آنها برخورد می‌شود.

شاهون‌وند در رابطه با بازداشت‌شدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر استان لرستان، اظهار کرد: از ابتدای اغتشاشات در استان تاکنون 300 نفر دستگیر شد که از این تعداد با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر آزادی افرادی که در این ناآرامی‌ها کم‌تقصر هستند 200 نفر آزاد شد و تعداد صد نفر تا تعیین تکلیف نهایی در بازداشت هستند.

منبع: تسنیم لرستان

انتهای پیام
captcha