آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمان برگزار شد
کد خبر: 4092908
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در کرمان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، دادستان کل کشور، استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان، اعضای شورای تامین، فرماند‌هان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسئولان کرمان، امروز، ۲۷ مهرماه در کرمان برگزار شد.

محمد بخشی، دادستان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بیان کرد: مسیر قوه قضاییه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه محوری، مسیری مشخص است. جلب رضایت مردم مد نظر قرار دارد و در این مسیر برای اجرای عدالت تمام توان خود را به‌کار خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با مفسدان در اولویت کار دادستان کرمان قرار دارد، گفت: حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را رسالت خود می‌دانیم زیرا باعث توسعه اقتصادی استان می‌شود.

دادستان کرمان با بیان اینکه کرمان فضای کسب و کار مناسبی ندارد و حتماً برای بهبود فضای کسب و کار استان تلاش خواهیم کرد، افزود: سعی می‌کنیم با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کارها انقلابی عمل کنیم و انقلابی بودن تندروی کردن نیست.

دادخدا سالاری، دادستان سابق مرکز کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت‌های قضایی را عاشقانه پذیرفتم و در این راه سختی‌های فراوانی وجود داشت، گفت: به همکاران قضایی توصیه می‌کنم مستقل تصمیم بگیرند و تابع نظر کسی نباشند که این امر بسیار سخت است.

وی ضمن تقدیر از همکاران قضایی خود در انجام مسئولیت‌ها، گفت: شغل قضا و قضاوت کار سختی است و چاره کار بر هجمه‌هایی که وارد می‌شود قدم گذاشتن در مسیر طریقت و صبر است. نباید از هجمه‌ها و مشکلات بهراسیم بلکه با تقوا، توکل و تکیه بر علم و دانش پیش برویم و نگران قضاوت‌ها در طوفان‌ها نباشیم.

سالاری با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی، گفت: خدامحوری و مردم را دیدن از ویژگی‌های ایشان بود. ما نیز می‌توانیم حاج قاسم شویم اگرچه سخت است اما شدنی است و باید دعا کنیم در اندیشه و عمل مانند سردار سلیمانی شویم.

انتهای پیام
captcha