برگزاری برنامه هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان
کد خبر: 4095595
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

برگزاری برنامه هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از برگزاری مراسم «هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد استان زنجان» با محوریت شهدا و با حضور اعضای کانون های مساجد در مزار شهدای گمنام خبر داد.

هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد

محسن اسلامی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا زنجان، اظهار کرد: هیئت شهدای گمنام یک برنامه سراسری است که از سوی ستاد کانون‌های مساجد کشور ابلاغ شده است؛ این برنامه با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با محوریت یاد شهدا به سمت تحقق هیئت طراز انقلاب اسلامی پیش می‌رود.

وی با یادآوری اینکه این ویژه برنامه از هفته دفاع‌مقدس در استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در همین رابطه روزهای پنج‌شنبه اعضای کانون‌های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان حضور یافته و با اجرای برنامه‌های مختلف همچون سخنرانی، مداحی و تبیین احکام دینی، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

این مسئول به اجرای برنامه هیئت شهدای گمنام با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری الهادی مسجد الهادی زنجان در شب شهادت عبدالعظیم حسنی در مزار شهدای گمنام زنجان اشاره کرد و گفت: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و اقامه نماز جماعت همراه بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: مراسم هیات شهدای گمنام کانون‌های مساجد در تمام شهرستان‌های تابعه استان اجرا می‌شود و اولویت مکان برگزاری مراسم مزار شهدای گمنام، مساجد و یا دفتر ائمه جمعه شهرستان‌ها به عنوان قرارگاه فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha