تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت»
کد خبر: 4096387
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت»

دبیر علمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت از تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر «دفاع مقدس و مقاومت» تا بیستم آبان‌ماه جاری خبر داد.

کنگره شعر «دفاع مقدس و مقاومت»به گزارش ایکنا از لرستان، مسعود سپهوندی، دبیر علمی جشنواره استانی شعر «دفاع مقدس و مقاومت» سه‌شنبه، دهم آبان در یک گفت‌وگوی خبری از تمدید زمان دریافت آثار بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در لرستان خبر داد و گفت: شاعران می‌توانند آثار خود را تا بیستم آبان‌ماه برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره در آستانه برگزاری کنگره ملی شش هزار و 548 شهید استان لرستان، به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار می‌شود.

دبیر علمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین را ازجمله محور‌های مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان برشمرد و افزود: شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و نیز بخش عمومی شعر دفاع مقدس، محور‌های دیگر این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر که تعدادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند، محورهای مدافعان امنیت و شهدای حرم شاهچراغ نیز به محورهای این دوره از کنگره شعر افزوده شد.

دبیر علمی جشنواره استانی کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان، تصریح کرد: علاقمندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند اشعار خود را به صورت فایل ورد، در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ به نام عصمت دهقانی دبیر اجرایی جشنواره ارسال کنند.

سپهوندی با بیان اینکه پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان لرستان، نفرات برتر جهت رقابت، به دبیرخانه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی خواهند شد، گفت: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به دبیرخانه استانی واقع در خرم‌آباد، خیابان اندیشه، جنب ترمینال برون استانی شرق، کوچه اندیشمند ۹ پلاک ۱ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، معاونت ادبیات مراجعه کنند و یا با شماره ۶۶۳۳۳۱۸۸۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha