برگزاری دوره آموزشی معارف مهدوی به زبان انگلیسی در البرز
کد خبر: 4104597
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

برگزاری دوره آموزشی معارف مهدوی به زبان انگلیسی در البرز

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز برای اولین بار در کشور دوره آموزش معارف مهدوی و تربیت مبلغ را به زبان انگلیسی در این استان برگزار می‌کند.

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

محمدرضا عسگری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به برخی از فعالیت‌های این بنیاد در حوزه بین‌الملل اظهار کرد: این مرکز در راستای ترویج فرهنگ مهدوی و آشنایی با افکار و اندیشه‌های مستشرقان در حوزه مهدویت و تربیت مبلغان مهدوی، برای اولین بار در سطح کشور اقدام به برگزاری دوره آموزش معارف مهدوی و تربیت مبلغ مهدویت به زبان انگلیسی کرده است.

وی هدف از برگزاری این دوره را ترجمه مقالات انگلیسی، ترجمه کتاب‌های معرفتی و علمی مهدویت که از منابع مهدوی در بنیاد هستند دانست و گفت: کتاب نگین آفرینش از جمله کتاب‌های مورد توجه این دوره است که به زبان انگلیسی تدریس و سایر محتواهای مهدوی نیز به انگلیسی ترجمه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین مقالات انگلیسی در موضوعات ادیان، فرق و غرب و مهدویت برای آگاهی از اندیشه مستشرقان در این دوره ترجمه شده تا افراد شرکت‌کننده بتوانند پاسخگو شبهات آنها باشند.

عسگری با بیان اینکه این دوره یک ساله هر هفته در یک جلسه چهار ساعته با حضور علی کرمی برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر بانوان و آقایان بالای 15 سال می‌توانند در این دوره حضوری مشارکت داشته باشند و تا پایان آذرماه برای ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

وی گفت: پس از اتمام این دوره و آمادگی شرکت‌کنندگان برای انجام فعالیت‌های تبلیغی در حوزه بین‌الملل به مراکز مختلف اعزام می‌شوند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز گفت: یکی از این مراکز مسجد مقدس جمکران است که مهدی‌یاوران مبلغ می‌توانند با حضور در این مسجد و ارائه بروشورهای تبلیغی از تاریخچه تأسیس این مسجد با گردشگران از کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنند و به معرفی معارف مهدویت به زبان انگلیسی بپردازند.

وی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعت اداری با شماره‌های 34214148 و 34214145 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha