فراخوان شعر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس به زبان ترکی و فارسی در زنجان
کد خبر: 4108385
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

فراخوان شعر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس به زبان ترکی و فارسی در زنجان

حوزه هنری استان زنجان اقدام به گردآوری و چاپ دو مجموعه شعر با موضوعات «انقلاب اسلامی» و «دفاع‌مقدس» به دو زبان فارسی و ترکی در زنجان می‌کند.

حوزه هنری

به گزارش ایکنا از زنجان، حوزه هنری استان زنجان برای شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های شاعران جوان و مستعد اقدام به گردآوری و چاپ دو مجموعه شعر با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس به دو زبان فارسی و ترکی در زنجان کرده است.

براساس این فراخوان همه شاعران باید فایل اشعار خود را مطابق با مشخصات درخواستی در شرایط فراخوان به شماره ایتا ۰۹۹۳۱۸۱۹۷۶۷ ارسال کنند. همچنین شاعران در انتخاب زبان شعر و قالب شعر آزاد هستند.

اولویت انتخاب اثر با موضوعات بومی استان است؛ همچنین اشعار ارسالی در هیچ کتاب و یا مجموعه شعری منتشر نشده باشند و زمان ارسال اشعار، تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

حداکثر اشعار ارسالی ۴ اثر به دو زبان فارسی و ترکی بوده و آثار پس از انتخاب و تائید توسط هیئت کارشناسی حوزه هنری به چاپ خواهد رسید و به صاحبان اثر ۲ جلد کتاب اهداء می‌شود.

درج مشخصات کامل اعم از نام و نام‌خانوادگی شاعر به همراه نشانی پستی محل سکونت و تلفن همراه و ثابت و آدرس ایمیل شاعر الزامی است.

شرکت در این فراخوان و ارسال اثر به مفهوم پذیرش همه شرایط و مفاد این فراخوان است و هزینه‌های چاپ و نشر کتاب، با حمایت حوزه هنری استان زنجان بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به حوزه هنری زنجان است.

انتهای پیام
captcha