کمک به نظام حکمرانی دینی از ماموریت‌های مهم بسیج اساتید کشور است
کد خبر: 4111858
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

کمک به نظام حکمرانی دینی از ماموریت‌های مهم بسیج اساتید کشور است

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کمک به نظام حکم‌رانی دینی و رصد کردن نظام را دو ماموریت مهم بسیج اساتید عنوان کرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور

به گزارش ایکنا از زنجان، محمدرضا ابن‌الدین‌حمیدی جانشین سازمان بسیج اساتید کشور ظهر امروز ۱۳ دی‌ در همایش مقاومت که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، افول قدرت‌های بین‌المللی در دنیا را نداشتن ریشه در ارزش‌های الهی دانسته و اظهار کرد: آمریکا نیز به عنوان یک قدرت جهانی در حال افول است زیرا حاکمیت در آن بنای عدالت‌خواهی و ریشه در ارزش‌های الهی ندارند و تنها هدف‌شان کسب قدرت و ثروت و رفاه برای حکومت خود از طریق ظلم به دیگران هست.

وی تفکر مقاومت در مقابل ظلم را یک تفکر الهی دانست و افزود: بعد از انقلاب اسلامی تفکر مقاومت شکل گرفته و ویژگی انقلاب و امامین انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی گسترش این تفکر در بین همه عدالت‌خواهان است و این تفکر هیچ‌گاه با ظالم کنار نخواهد آمد.

ابن‌الدین‌حمیدی شکست نظامی آمریکا در دنیا را یادآوری کرد و گفت: اگر امروز شاهد آن هستیم که آمریکا در جنگ نظامی در یمن، سوریه، افغانستان، لبنان و فلسطین شکست خورده، به همت سردار شهید سلیمانی و با الهام گرفتن از همان تفکر مقاومت در برابر ظلم و ظالم بوده است.

وی به ماهیت اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و ادامه داد: امروز دشمن از پیشرفت‌های کشور ما در هراس است و برای جلوگیری از این پیشرفت‌ها جنگ ترکیبی راه انداخت و با ۲۶۰ رسانه بین‌المللی و فضای مجازی و با شعارهای فریبنده برخی از جوانان ما را فریب داد و کشور را دچار خسارت کرد.

این مسئول هدف جنک ترکیبی را بی‌تصمیمی و ایجاد ناامیدی در مردم دانست و تصریح کرد: دشمن سناریوهای پیچیده‌ای در این جنگ برای تجزیه کشور ایجاد کرده بود که با هوشیاری مردم و درایت مقام معظم رهبری نقش برآب شد.

ابن‌الدین‌حمیدی کمک به نظام حکم‌رانی دینی و رصد کردن نظام را دو ماموریت مهم بسیج اساتید عنوان کرد و متذکر شد: امروز احکام الهی با ضعف‌های اجرائی آن در کشور در حال اجرا است و ما باید به نظام حکم‌رانی دینی با قدرت کمک کنیم؛ چرا که اصالتش درست و بر پایه دین مبین اسلام است.

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور تاکید کرد: امروز وظیفه همه اساتید این است که نظام را به درستی رصد کرده و مشکلات و اشکالات آن را تبین و برای رفع این مشکلات مطالبه‌گری کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ابهر نیز در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: همه سرداران، شهدا و زحمت‌کشان نظام در نزد ملت ایران دارای جایگاه هستند اما جایگاه و حرمتی که شهید سلیمانی در قلوب میلیون‌ها ایرانی داشت را هیچ‌کس ندارد.

سیاوش طاهری مراسم استقبال و تشییع پیکر سردار شهید سلیمان را یادآوری کرد و افزود: سردار سلیمانی با این که یک فرد نظامی بود ولی یک ذهن توسعه‌یافته‌ داشت و همه مردم و جوانان را همچون فرزند خود می‌دانست.

انتهای پیام
captcha