اعزام ۴ متسابق بوشهری به چهل‌وپنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 4113633
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

اعزام ۴ متسابق بوشهری به چهل‌وپنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: ۴ نفر از متسابقین بوشهری برای شرکت در مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف، ۲۲ دی‌ماه به شهر اهواز اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پورحجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه بوشهر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان، گفت: ۴ نفر از متسابقین بوشهری به مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف، روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه، اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری بخش آوایی مرحله نهایی این دوره مسابقات کشوری قرآن‌ سازمان اوقاف و امور خیریه، افزود: مرحله کشوری در بخش آوایی ویژه بانوان و آقایان، قرار است از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱، به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: نرجس شریف‌زادگان، محمد‌مهدی انگالیان، محمد انگشتبه و عبدالکریم گرگین به ترتیب در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن و حفظ ۲۰ جزء در مرحله کشوری این دوره مسابقات شرکت دارند که بانوان در سالن گیت بوستان مجتمع صنعت آب و برق و آقایان در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور در ادامه با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در زمان برگزاری مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن از سوی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: سید‌محمدمجتبی صفایی به‌عنوان برگزیده رشته نهج‌البلاغه از بوشهر، ۷ تا ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، برای شرکت در بخش معارفی به مجتمع امامزاده سید‌علی(ع) شهر قم واقع در بلوار ۱۵ خرداد اعزام می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha