مسئولان بدون توجه به حاشیه‌ها برای اجرای عدالت تلاش کنند
کد خبر: 4115111
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

مسئولان بدون توجه به حاشیه‌ها برای اجرای عدالت تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان باید بدون توجه به حاشیه‌ها در اجرای عدالت تلاش کنند، گفت: مسئله‌ای که مردم جامعه را رنج می‌دهد عدم اجرای عدالت است.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 26 دی، در جلسه درس خارج با اشاره به اینکه عدالت برای منزه شدن و نزدیک شدن قلوب است، گفت: عدالت کینه‌ها و حسادت‌ها را از بین می‌برد و باعث می‌شود قلب‌ها باهم الفت بیشتری داشته باشند.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: ما معتقد هستیم خداوند در کل عالم به عدالت رفتار می‌کند. بین هر ذره کوچک و کهکشان‌های باعظمت عدل وجود دارد و همه آنان در مسیر عدالت حرکت می‌کنند. خداوند همه عالم را بر اساس عدل آفرید و موضوع عدل بسیار باعظمت و مقدس است.

امام‌جمعه اراک با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند: «حق امام بر مردم گوش دادن و پیروی کردن از اوست و حق مردم بر امام اجرای عدالت است».

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه مسئولان باید بدون توجه به حاشیه‌ها در اجرای درست عدالت تلاش کنند، گفت: مسئله‌ای که مردم جامعه را رنج می‌دهد عدم اجرای عدالت است و باید با تدبیر عدالت را در جامعه گسترش داد. یکی از زیباترین و انسانی‌ترین حرکت‌های پیامبران، اجرای عدالت بوده است و همه باید در راستای پیاده‌سازی عدالت علوی تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha