فراخوان «حمایت از اجرای ایده‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در کرمان منتشر شد
کد خبر: 4115579
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

فراخوان «حمایت از اجرای ایده‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در کرمان منتشر شد

فراخوان «حمایت از اجرای ایده‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در راستای تقویت رویکرد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی از ایده‌های خلاق فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای در کرمان منتشر شد.

فراخوان حمایت از اجرای ایده‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فراخوان «حمایت از اجرای ایده‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در راستای تقویت رویکرد عدالت فرهنگی، توزیع مناسب و متناسب بودجه و اعتبارات تخصیص یافته، مردم یاری حوزه فرهنگی و بهره‌مندی از ایده‌های خلاق فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای منتشر شد.

گسترش و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، افزایش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی، زیست عفیفانه و حجاب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحکیم نهاد خانواده، ازدواج آسان و آگاهانه، ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج فرهنگ نماز و... از جمله اولویت‌های اصلی برای حمایت از اجرای طرح‌های ارائه شده در این فراخوان است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات فراخوان و ثبت طرح خود تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به آدرس www.Kerman.farhang.gov.ir مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۱۲۲۵۲۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha