خبرنگار ایکنا رتبه اول جشنواره ابوذر همدان را کسب کرد
کد خبر: 4116162
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

خبرنگار ایکنا رتبه اول جشنواره ابوذر همدان را کسب کرد

فاطمه رحمتی، خبرنگار ایکنای همدان رتبه اول بخش گزارش تحلیلی هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کرد.

فاطمه رحمتی خبرنگار ایکنا همدانبه گزارش ایکنا از همدان، فاطمه رحمتی، خبرنگار ایکنای همدان رتبه اول بخش گزارش تحلیلی هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در کسب کرد.

هشتمين جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر همراه با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و همایش نکوداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی، امروز، یکم بهمن‌ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن استانداری همدان برگزار شد.

در این جشنواره از بین آثار ارسالی به جشنواره در بخش سرمقاله و یادداشت حسن افشاری، احمد رجبی راغب و صفورا کاظمیان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش عکس راضیه حاجی‌لویی و طیبه یوسفی مظاهر رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و در این بخش رتبه اول از آن کسی نشد.

در بخش تیتر سولماز عنایتی، سیده‌فریده حسینی و علی سهرابی به ترتیب رتبه اول تا سوم این بخش را از آن خود کردند. همچنین در بخش گزارش خبری سولماز عنایتی رتبه اول و معصومه موسوی و فرنوش رئیسی مشترکا رتبه دوم و فاطمه فراقیان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تحلیلی تحقیقی فاطمه رحمتی از خبرگزاری ایکنا رتبه اول، پرستو الماسی رتبه دوم و فاطمه زنگنه رتبه سوم را کسب کردند. همچنین در بخش مصاحبه فرنوش رئیسی، سمیرا گمار، عطیه صفی‌زاده به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش اینفوگرافی محبوبه اکبری شایسته تقدیر شد. در بخش کلیپ هاشم اولیایی‌مقدم رتبه اول، امید سیفی رتبه دوم و بهمن رحیمی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این مراسم از داوران جشنواره حسین صادقیان، زهره پوروهابی، عبدالرحمان رافتی، سیدحامد تروهید، محمدرضا خوش‌گفتار، رضا ینگجه و خسرو نوروزی‌منعم تجلیل به عمل آمد. 

از مجموع یک هزار و ۳۵ اثر ارسالی در قالب گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تصمیم (هیئت انتخاب اولیه) در مجموع ۷۵۱ اثر تولیدی به مرحله داوری استانی راه یافت.

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و تا آبان سال ۱۴۰۱ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

انتهای پیام
captcha