راه‌اندازی تارنمای نهضت حفظ جزء 30 قرآن سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4116379
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

راه‌اندازی تارنمای نهضت حفظ جزء 30 قرآن سیستان و بلوچستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان گفت: به منظور عرضه فعالیت‌های قرآنی استان به همت اتحادیه قرآنی و مجمع خیرین قرآنی اصفهان، تارنمای نهضت حفظ جزء سی‌ام قرآن استان راه‌اندازی شد.

تارنمای نهضت حفظ جزء سی‌ام قرآن سیستان و بلوچستانسیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: به منظور ارائه و عرضه فعالیت‌های قرآنی استان به همت اتحادیه قرآنی و مجمع خیرین قرآنی اصفهان، تارنمای نهضت حفظ جزء سی‌ام قرآن سیستان و بلوچستان به نشانی https://joze30sb.com راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اهداف فعالیت این تارنما، ادامه داد: سهولت در دسترسی به دوره‌ها و آموزش‌های لازم در تمامی نقاط سیستان و بلوچستان به مربیان و قرآن‌آموزان و اطلاع‌ از آخرین اخبارها و رویدادهای قرآنی از جمله فعالیت‌های این تارنما در کنار تشویق علاقه‌مندان به ویژه خردسالان به حفظ جزء سی‌ام قرآن است.

پورموسوی بیان کرد: تا پایان امسال نیز به قید قرعه به 12 نفر از مربیان و مؤسسات یا خانه‌های قرآنی که بیشترین تلاش را برای برگزاری دوره‌های حفظ جزء سی‌ام قرآن داشته باشند، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از سوی اتحادیه با همکاری مجمع خیرین قرآنی اصفهان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha