دعوت از چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی قرآن به کردستان
کد خبر: 4117067
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

دعوت از چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی قرآن به کردستان

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در ایام ماه مبارک رجب و شعبان چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی قرآنی را به استان دعوت کرده و با حضور این چهره‌های قرآنی هم کارگاه‌های آموزشی و هم محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، چهارم بهمن‌ماه در نشست تخصصی توانمندسازی مربیان طرح جلسات سنتی و خانگی قرآن گفت: از برنامه‌های قرآنی طراحی شده برای مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان در سال جاری ۲۳ برنامه هنوز اجرا نشده‌اند.

وی افزود: اعتبارات تخصیص یافته شده به این برنامه‌های قرآنی در اختیار مؤسسات قرآنی و کانون‌های مساجد مجری قرار گرفته است لذا زمینه اجرای این برنامه‌ها تا پایان سال جاری فراهم خواهد شد.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرایی برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رجب و شعبان بیان کرد: در این ایام چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی قرآنی را به استان دعوت کرده و با حضور این چهره‌های قرآنی هم کارگاه‌های آموزشی و هم محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره اینکه امیدواریم مؤسسات قرآنی در استان رونق بیشتری بگیرند، افزود: ما به عنوان فعالان عرصه قرآن یک مأموریت ویژه‌ای را برعهده داریم که آن هم ابلاغ پیام خداوند متعال است لذا باید در این عرصه بیشتر بدرخشیم.

گلباغی در پایان با اشاره به فعالیت‌های مؤثر و متنوع مؤسسات قرآنی استان یادآور شد: اگر حمایت هرچه بیشتری از فعالان قرآنی استان کردستان صورت گیرد، اقدامات اثرگذارتری در سطح استان انجام خواهند داد.

انتهای پیام
captcha