برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری شورای عالی قرآن
کد خبر: 4117148
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
دی ماه ۱۴۰۱

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری شورای عالی قرآن

چهارمین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن در دی ماه ۱۴۰۱ با هدف ارتقا، حفظ و پرورش قاریان ممتاز غیر تهرانی در حوزه‌های دانشی و مهارتی برگزار شد.

شورای عالی قرآن ایکنابه گزارش ایکنا، چهارمین دوره آموزش غیرحضوری در دی ماه ۱۴۰۱ با هدف ارتقا، حفظ و پرورش قاریان ممتاز غیرتهرانی در حوزه‌های دانشی و مهارتی، اجرا شد، در این دوره ۷۷ نفر از قاریان دارنده گواهینامه تخصصی درجات سه و چهار و همچنین نفرات مورد تأیید کمیته کارشناسی، در پنج گروه مجزا در محضر اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند می‌شوند.

براساس این گزارش، جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار می‌شود. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام می‌شود و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند. در این دوره آقایان رضا محمدپور، علی قاسم‌آبادی، سعید بیژنی‌اول، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آمورش غیر حضوری در دی‌ماه ۱۴۰۱ بدین شرح است؛ غلام‌حسن جهانگیری و محمد محمدی از تهران، مرتضی یادگاری از مرکزی، علی ساجدی‌مقدم از خراسان رضوی، رضا حقیقی‌فر از سیستان و بلوچستان و محمدسعید علم‌خواه از قم.

همچنین، این دوره تخصصی در سال جاری با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha