سرنوشت سپاه ابرهه در انتظار هتاکان به حرمت قرآن است
کد خبر: 4117569
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
امام جمعه سنندج:

سرنوشت سپاه ابرهه در انتظار هتاکان به حرمت قرآن است

ماموستا فایق رستمی با اشاره به اینکه سرنوشت سپاه ابرهه در انتظار هتاکان به حرمت قرآن کریم است چراکه خداوند خود حافظ این کتاب آسمانی است، گفت: جهان اسلام باید نسبت به این اهانت بی‌شرمانه به قرآن، ضمن حفظ اتحاد، وحدت و یکپارچگی خود، یکصدا به‌پا خیزند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، هفتم بهمن‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: آزادی بیان از دیدگاه اسلام، ارزش نهادن به کرامت، عزت انسانی، رعایت عدالت و حقوق افراد جامعه است اما امروز دشمنان اسلام به بهانه آزادی بیان مقدسات دینی به ویژه قرآن کریم ارا مورد اهانت قرار می‎دهند و این نهایت بی‌شرمی در پیشگاه خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت سپاه ابرهه در انتظار هتاکان به حرمت قرآن کریم است چراکه خداوند خود حافظ این کتاب آسمانی است، افزود: جهان اسلام باید نسبت به این اهانت بی‌شرمانه به قرآن، ضمن حفظ اتحاد، وحدت و یکپارچگی خود، یکصدا به‌پا خیزند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: این رفتار سخیف دشمنان اسلام زمینه‌ساز رسوایی بزرگ برای آنان خواهد بود چراکه امروز در کشورهای اروپایی گرایش جوانان به اسلام در حال رشد است و آنان راه قرآن و اسلام را شکست‌ناپذیر می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر کاری می‌زنند، ادامه داد: دشمنان اتحاد و وحدت بین مسلمانان را مانع اصلی رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند و براین اساس همواره به دنبال تفرقه افکنی بین کشورهای اسلامی هستند.

ماموستا رستمی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: برگزاری هرچه با شکوه‌ترمراسمات این ایام با محوریت مردم، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی خواستار عفو تعدادی از زندانیان به مناسبت دهه فجر شد و افزود: امیدواریم مجموعه دستگاه قضایی استان به مناسبت فرارسیدن این ایام تعدادی از بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر را مورد عفو قرار داده و آزاد کند.

امام‌ جمعه سنندج بر تلاش مسئولان در کنترل بازار تأکید کرد و یادآور شد: افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی غیرقابل قبول بوده است و این امر موجب شده بخش زیادی از مردم توانایی خرید این کالاها را نداشته باشند و این می‌طلبد ‌مسئولان بازار را کنترل ‌و چاره‌ اندیشی کنند.

انتهای پیام
captcha