لزوم‌ تحریم کشورهای هتک حرمت‌کننده به قرآن
کد خبر: 4117570
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
امام جمعه گرگان تأکید کرد؛

لزوم‌ تحریم کشورهای هتک حرمت‌کننده به قرآن

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به هتک حرمت به مقدسات اسلامی از سوی کشورهای غربی گفت: اهانت به مقدسات و قرآن، اهانت به مقدسات میلیاردها مسلمان بوده، لذا کشورها و افرادی که به مقدسات دینی مسلمانان توهین می‌کنند باید از سوی مسئولان کشورهای اسلامی تحریم شوند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه به فضایل ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است که با انجام چند عمل مجوز ورود به بهشت برای کسی که خودسازی کرده باشد صادر و درهای رحمت و بخشش الهی به روی هر فرد باز می‌شود.

امام جمعه گرگان با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: در 44 سال گذشته مردم کشور ما در برابر ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کردند و توانستند کشور خود را از دست مستکبران عالم پس بگیرند که این ایام در اذهان مردم به یادگار باقی ماند، لذا باید مقایسه‌ای بین دستاوردهای نظام اسلامی در طول این 44 سال داشته و آنها را به جوانان نسل امروز انتقال دهیم.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین هتک حرمت به مقدسات اسلامی توسط کشورهای غربی را محکوم کرد و گفت: اهانت به مقدسات و قرآن، اهانت به مقدسات میلیاردها مسلمان بوده، لذا کشورها و افرادی که به مقدسات دینی مسلمانان توهین می‌کنند باید از سوی مسئولان کشورهای اسلامی تحریم شوند.

وی بیان کرد: توهین به مقدسات مسلمان توسط کشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه نهایت بی‌ادبی بوده، اما با همه این بی‌حرمتی مسلمان کوچکترین اقداماتی به مقدسات آنها نکرده اما باید در برابر این بی‌حرمتی به پاخاسته و اجازه تکرار این اقدامات را ندهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان به جنگ اوکراین اشاره کرد و افزود: غرب در حال ارسال تسلیحات به اوکراین است و ناتو می‌خواهد به دروازه‌های روسیه نزدیک شود. این جنگ هم یقینا با حمایت کشورهای غربی در رأس آنها آمریکا و کشورهای اروپایی به راه افتاده است و به سمت موقعیت خطرناکی پیش می‌رود.

آیت‌الله نور مفیدی گفت: این اقدام کشورهایی که با آمریکا همدست شدند برای دنیا خطرناک است چون احتمال دارد به جنگ هسته‌ای تبدیل شود لذا تنها راه نجات اوکراین پایان جنگ است.

انتهای پیام
captcha