سپاه و بسیج فدایی امنیت ملت و کشور خود هستند
کد خبر: 4117571
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
امام جمعه ایلام:

سپاه و بسیج فدایی امنیت ملت و کشور خود هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار با اشاره به اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: غربی‌ها با عدم شناخت جامع نسبت به عظمت جایگاه واقعی سپاه و بسیج به مقابله با این نهاد انقلابی و خدمت‌رسان پرداخته است، در حالی که حماسه‌سازی سپاه و بسیج در تاریخ ایران و منطقه ثبت شده و فدایی امنیت ملت و کشور خود هستند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزار شد، گفت: ماه بهمن و دهه فجر در زمره ایام‌الله قرار دارد که باید با شکوه تمام گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: در بهمن ۵۷ روز‌های سرنوشت‌سازی در تاریخ جامعه ایران اسلامی و حتی دنیا اتفاق افتاد و از آن زمان تاکنون دشمنان تلاش زیادی برای جلوگیری از پیشروی و نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی کرده‌اند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تلاش و فشار گسترده دشمنان ایجاد انحراف انقلاب از مسیر تعیین شده و تعالی‌بخش نظام است و با هجمه‌های گسترده تلاش زیادی کردند تا انقلاب اسلامی قبل از رسیدن به ۴۰ سالگی نابود شود، اما با عنایت خداوند، رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و حمایت مردم از نظام خواب شوم دشمن تعبیر نشد.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر که هجمه‌های سنگینی بر علیه جمهوری اسلامی وارد شد، علنا ساقط شدن نظام را اعلام و برای نابودی انقلاب اسلامی روزشمار هم تعیین کرده بودند، اما این توطئه‌ها نیز به جایی نرسید و جمهوری اسلامی در آستانه برگزاری یک جشن پیروزی دیگر است.

کریمی‌تبار گفت: توهین کردن به رهبر معظم انقلاب اسلامی و هتک حرمت قرآن کریم سازمان‌دهی شده در کشور‌های دارای داعیه حقوق بشر نشانه عجز آن‌ها در برابر ایران اسلامی و دین مبین اسلام و افزایش گرایش جوامع غربی به اسلام است و این‌گونه حرکات باعث وحدت بیشتر در میان مسلمانان و سایر پیروان ادیان الهی می‌شود.

امام جمعه ایلام به اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اشاره و اضافه کرد: غربی‌ها با عدم شناخت جامع نسبت به عظمت جایگاه واقعی سپاه و بسیج به مقابله با این نهاد انقلابی و خدمت‌رسان پرداخته است، در حالی که حماسه‌سازی سپاه و بسیج در تاریخ ایران و منطقه ثبت شده و فدایی امنیت ملت و کشور خود هستند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که این نظام و انقلاب مقدس از عنایت خدواند و وفاداری مردم برخوردار باشد، مسیر شکوفایی و اقتدار خود در سطح داخلی و خارجی را به پیش می‌برد و عظمت کنونی ایران دشمنان را مأیوس کرده و اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی نشان‌دهنده یأس و ضعف آن‌ها در مقابل ایران مقتدر است.

انتهای پیام
captcha