مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی شرکت‌های پالایشی کشور در بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 4117649
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی شرکت‌های پالایشی کشور در بندرعباس برگزار شد

مرحله نیمه‌نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت‌های پالایشی کشور، یادواره شهدای مدافع امنیت، با معرفی نفرات برتر در بندرعباس به پایان رسید.

مسابقات قرآنی شرکت‌های پالایشی کشور

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، سید محمدعلی مجتهدزاده، سرپرست بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت‌های پالایشی کشور، شب گذشته، 7 بهمن‌ماه، اظهار کرد: مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت‌های پالایشی کشور، یادواره شهدای مدافع امنیت، با معرفی نفرات برتر در بندرعباس به پایان رسید.

وی تصریح کرد: این مرحله در دو بخش برادران و خواهران، در 7 گروه از کارکنان و خانواده‌های آنان ششم و هفتم بهمن‌ماه به مدت 2 روز به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد. ۱۹۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و حفظ نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مجتهدزاده با اشاره به اینکه نفرات اول و دوم هر رشته به مرحله نهایی که با حضور نفرات برتر همه شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور برگزار می‌شود، راه یافتند، تصریح کرد: سه نفر از کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس به مرحله نهایی مسابقات قرآن وزارت نفت راه یافتند.

یادآور می‌شود؛ «زهره محمدی» در رشته قرائت تحقیق، «زینب عباسی» در رشته قرائت ترتیل و «محمد آذربویه» در رشته حفظ ۱۰ جزء به نمایندگی از شرکت پالایش نفت بندرعباس در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت‌های پالایشی کشور، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha