جشنواره «غذای سالم» در خانه قرآن نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4119301
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

جشنواره «غذای سالم» در خانه قرآن نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد

به مناسبت دهه فجر جشنواره «غذای سالم» باحضوررئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر، رئیس شورای شهر آزادشهر و قرآن آموزان و خانواده‌ها امروز، ۱۳ بهمن در خانه قرآنی نغمه های آسمانی آزادشهر برگزار شد.

جشنواره غذای سالم در آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت دهه فجر جشنواره «غذای سالم» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر، رئیس شورای شهر آزادشهر و قرآن آموزان و خانواده‌ها  امروز، ۱۳ بهمن در خانه قرآنی نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در این مراسم گفت: خانه قرآن نغمه‌های آسمانی هر ساله در بهمن‌ماه با فرارسیدن دهه فجر جشنواره غذای سالم را با هدف تغذیه سالم و سلامت  برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام طالبی نقش مادران را در تهیه غذای سالم و بهداشتی بسیار موثر دانست وگفت: ما در فرهنگ اصیل ایرانی غذاهای زیادی داریم اما امروزه به فراموشی سپرده شده، لذا برگزاری این برنامه‌های می‌تواند ما را به فرهنگ اصیل خود آشنا کرده و بدانیم تغذیه سالم در رشد و بهبود وضعیت جسمانی فرزندان ما تاثیرگذار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: هزینه این اقلام توسط خانواده قرآنیان و اهدای نذورات تأمین شده که در آن غذای سالم و خانگی شامل انواع آش، نان تنوری، کیک، سمنو، پیراشکی و تنقلات بهداشتی و بازی کودکان به نمایش گذاشته شده است.

 

 

انتهای پیام
captcha