برپایی نمایشگاهی از تازه‌های نشر رشته‌های علوم اسلامی در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث
کد خبر: 3447912
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

برپایی نمایشگاهی از تازه‌های نشر رشته‌های علوم اسلامی در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث

گروه دانشگاه: مدیر کتابخانه و مرکز اطلا‌ع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این دانشگاه، گفت: نمایشگاه برپا شده شامل ۲ هزار نسخه از تازه‌های نشر در رشته‌های علوم اسلامی است.

فرزین نسیمی، مدیر کتابخانه و مرکز اطلا‌ع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این دانشگاه، گفت: نمایشگاه برپا شده شامل 2 هزار نسخه در 1300 عنوان کتاب است.

وی افزود: این کتاب‌ها در رشته‌های علوم اسلامی زیرشاخه‌های علوم حدیث، علوم قرآن، کلام و عقاید، نهج‌البلاغه، تراجم و رجال، تاریخ و و فقه و حقوق هستند و یک بخش هم کتاب‌های عمومی هست.

نسیمی عنوان کرد: تمامی آثار، تازه‌های نشر هستند که از نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور تهیه شده است. اکثریت این کتاب‌ها عربی هستند، فارسی و لاتین و حتی به زبان چینی و ترکی استامبولی هم داریم.

وی با بیان اینکه بازدید سایر دانشجویان از دانشگاه‌های دیگر با انجام هماهنگی ممکن است، گفت: دو هزار و پانصد نفر عضو داریم. این نمایشگاه قابل استفاده برای دانشجویان علوم قرآنی حدیث، کلام و عقاید و فقه و حقوق خوب است.

مدیر کتابخانه و مرکز اطلا‌ع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران مجموع کل کتاب‌های کتابخانه این دانشگاه را حدود 100 هزار نسخه عنوان و اظهار کرد: نمایشگاه تا 27 آبان‌ماه ادامه دارد از 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر پذیرای علاقه‌مندان است.

captcha