ختم صلوات به نیت پیروزی مدافعان حرم/ سابقه فعالیت 5 ساله بنیاد ملی صلوات
کد خبر: 3594685
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

ختم صلوات به نیت پیروزی مدافعان حرم/ سابقه فعالیت 5 ساله بنیاد ملی صلوات

کانون خبرنگاران نبأ: علاقه‌مندان شرکت در این ثواب عظیم می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره (500014000) و یا تماس با شماره(09391713261) و یا مراجعه به سایت بنیاد به نشانی( www.yaranesalavat.ir) عضو بنیاد ملی صلوات شوند.

رضا پرواره یکی از یاران بنیاد ملی صلوات در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به بیان چگونگی فعالیت‌های این بنیاد پرداخت و بیان کرد: بنیاد ملی صلوات در راستای ترویج فرهنگ صلوات بر محمد و آل محمد(ص) کاملاً خودجوش و مردم نهاد از سال 1390 آغاز به کار کرد که طی این 5 سال فعالیت، موفق به جذب و سازماندهی هزاران نفر از عاشقان حضرت رسول(ص) و اهل بیت در داخل و کشورهای خارجی مانند: هندوستان(5000 نفر) آمریکا(400نفر) و هزاران نفر در کشورهای حوزه خلیج فارس، فرانسه، کانادا، افغانستان، اتریش، دانمارک و آلمان شده است.

ساماندهی 60 گروه ذاکر
وی ادامه داد: این بنیاد در حال حاضر اعضای خود را در قالب 60 گروه ذاکر سازمان دهی کرده است که هر یک مسئولیت انجام یک ختم 14000 عددی صلوات را به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج)، رفع مهمات و مشکلات خواهران و برادران ایمانی خود برعهده دارند.







نحوه ثبت نام در بنیاد ملی صلوات

وی ادامه داد: علاقه‌مندان شرکت در این ثواب عظیم می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره (500014000) و یا تماس با شماره(09391713261) و یا مراجعه به سایت بنیاد به نشانی(www.yaranesalavat.ir) عضو بنیاد ملی صلوات شوند که به عنوان یار صلواتی شناخته می‌شوند و در یکی از گروه‌های موجود و یا در گروهی جدید قرار می‌گیرند که کد گروه به آنان اعلام می‌شود. همه روزه پیامکی شامل یک آیه از قرآن کریم همراه با ترجمه، ذکر روز، یک دعای کوتاه و نیت صلوات روز برای اعضا ارسال می‌شود.

ختم صلوات به نیت پیروزی مدافعان حرم

پرواره تصریح کرد: یاران صلواتی از دو جهت می‌توانند با مجموعه ارتباط برقرار کنند در واقع می‌توانند برای خود و یا هر شخص دیگری تقاضای ختم صلوات کنند که این ختم‌ها غالباً با نیات؛ شفای بیماران، آمرزش درگذشتگان، رفع حاجت حاجت‌مندان و سلامتی و پیروزی رزمندگان اسلام و مدافعان حرم انجام می‌شود.

فعالیت‌های بنیاد بعد از 5 سال سابقه کاری

عضو بنیاد صلوات راجع به فعالیت‌های این بنیاد اینگونه سخن گفت: به لطف خداوند و البته با توجه به هزینه‌های محدودمان توانستیم فعالیت‌های گسترده‌ایی را در طول این مدت کوتاه انجام دهیم از جمله اینکه توانستیم؛ سه همایش بین‌المللی با عنوان همایش یاران صلوات همراه با نمایشگاه‌های هنری با موضوع حضرت رسول(ع) در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) در سالن اجلاس تهران با حضور اقشار مختلف مردم و شخصیت‌های داخلی و خارجی را در طی سه سال اخیر برگزار کنیم. همچنین تولید و نشر سه عنوان کتاب در یک مجموعه به نام کشکول صلوات که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ترجمه شد.

وی ادامه داد: چاپ و انتشار نشریه در سراسر کشور به مناسبت میلاد پیامبر(ص)، تولید و انتشار رادیو سی دی تحت عنوان طلوع محمد(ص) به مدت 80 دقیقه به مناسبت مبعث و ایجاد انجمن خیریه یاران صلوات به صورت مستقل و جداگانه با هدف کمک به اعضای نیازمند جهت تآمین جهیزیه، هزینه‌های درمانی، تحصیل، اجاره مسکن، اعطای سبدهای حمایتی غذایی، تشکیل کلاس‌های کارآموزی مانند گلیم بافی، قالی بافی، نقره کاری و سایر صنایع دستی جهت آموزش به بانوان سرپرست خانوار و جوانان جویای کار و حمایت از آنان پس از اتمام دوره‌ها از جمله فعالیت‌های این بنیاد در طول این 5 سال است.

در پایان خطاب به مخاطبان این خبر گفت: صلوات نور است و برکات بسیاری دارد که هر کسی به سمت این بنیاد بیایید آثار و برکاتی را در زندگی‌اش مشاهده می‌کند و هیچ گاه ضرر نمی‌کند همانگونه که آیت الله بهجت(ره) گفته‌اند: گشتیم و گشتیم و هیچ ذکری را بالاتر از صلوات نیافتیم مطمئن باشند که به برکت محمد و آل محمد(ص) تمامی مشکلاتشان حل خواهد شد.

زینب رحیمی

captcha