تأثیرات همنشینی با قرآنیان
کد خبر: 3594762
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

تأثیرات همنشینی با قرآنیان

کانون خبرنگاران نبأ: یک فعال قرآنی معتقد است قرآن روی آدم‌ها تأثیر بسیاری می‌گذارد و در اصل اخلاق، منش، حجاب، دنیا و آخرت اشخاص را تحت تآثیر در می‌آورد.

لیلا محمدزاده، از شرکت کنندگان اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان است؛ وی در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، از تاثیرات برپایی مسابقات قرآن ویژه بانوان سخن گفت و بیان کرد: این مسابقات تأثیرات مثبت بسیاری دارد.

وی با اشاره به انتقال حال و هوای قرآنی به هم‌نشینان با افراد قرآنی ادامه داد: من حافظ 4 جزء از قرآن هستم که از خواهرم که کلاس قرآن می‌رفت تآثیر گرفتم؛ قرآن روی آدم‌ها تآثیر بسیاری می‌گذارد و دراصل اخلاق، منش، حجاب، دنیا و آخرت اشخاص را تحت تآثیر در می‌آورد که دیگران با مشاهده این تآثیرات می‌توانند به قرآن روی بیاورند. به‌نظرم هرکس که سمت قرآن می‌رود باید قرآن را در زندگی‌اش هم پیاده کند تا سبب جذب و تشویق دیگران به این راه شود.

محمدزاده ادامه داد: شرکت در چنین محافل نورانی تأثیرات بسیاری بر روی روحیات آدمی دارد؛جایی که صوت کلام الهی در آن طنین‌انداز می‌شود بر روی مخاطبش حتی اگر مفهوم آیات را متوجه نشود تآثیر بسیاری می‌گذارد.

وی در پایان گفت: اگر یک فرد تمام زمانش را روی یادگیری قرآن بگذارد جامع‌ترین و کامل‌ترین موارد را می‌آموزد.

زینب رحیمی

captcha