پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز ارتش
کد خبر: 4210868
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز ارتش

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیامی مشترک ضمن تبریک ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی، بیان کردند: روز ارتش فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر مجاهدت‌های ارتش سرافراز در طول حیات پرافتخار خود بویژه در دوران دفاع مقدس، در خاطره‌ها تجدید شود.

گرامیداشت روز ارتش

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، در پیامی مشترک فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین، روز ارتش را تیریک گفتند. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 ۲۹ فروردین که با درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) به روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه درخشان و افتخارآمیز این نهاد مکتبی و ارزشی در عرصه‌های گوناگون دفاعی، امنیتی، نظامی، فناوری، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با جبهه کفر است.

تاریخ پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مملو از صفحات زرین و افتخارآمیز پیروزی و سربلندی ملت ایران اسلامی است که در جای جای آن حضور و نقش تأثیرگذار و پررنگ نیروهای مخلص و فداکار ارتش جمهوری اسلامی مشهود است. به گونه‌ای که روحیه انقلابی، شجاعت وصف‎‌ناپذیر، از خودگذشتگی و بصیرت ارتشیان همواره از تأثیرگذاری عمیق و حساس در همراهی با پیروزی انقلاب و مقابله با عناصر خودفروخته ضدانقلاب و نفاق گرفته تا دفاع مقدس هشت ساله و بسیاری عملیات مردم یاری و کمک به سازندگی و آبادانی کشور می‌درخشد.

بدون تردید حماسه‌آفرینی ارتشیان عزیز در تمامی دوره‌ها و به ویژه روزهای آغازین جنگ تحمیلی و قدرت علمی و استراتژیک امروز آنان که موجب عزت و سربلندی میهن اسلامی‌مان شده است بر کسی پوشیده نیست و نامگذاری روز ارتش در تقویم رسمی کشور به عنوان تبلور قدرشناسی از ایثار، فداکاری و خدمت رسانی بی‌دریغ این عزیزان به نظام و ملت شریف ایران همواره ماندگار خواهد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک فرخنده روز ۲۹ فروردین، به ارتشیان سلحشور، حماسه‌ساز و رزم‌آور و خانواده‌های صبور و گرامی این عزیزان و تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به‌ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، از مجاهدت‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی دلاورمردان خستگی‌ناپذیر و سخت‌کوش این نهاد انقلابی، تقدیر و تشکر و با امید تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، توفیقات روزافزون و کسب افتخارات روزافزون فرزندان غیور ملت قهرمان ایران در ارتش مکتبی، معنوی و مردمی ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم».

انتهای پیام
captcha