۵۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3844501
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

۵۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ بیش از ۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود.

50 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، تقویت خودباوری برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس در روند پیشبرد برنامه های شهر، معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت و خلاقیت به عنوان عوامل پیروزی در عملیات های دوران دفاع مقدس از جمله اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

برنامه «زاویه دید» با اکران فیلم شیار 143، «کرسی دانایی»، «آب به روایت زمین»، «دورهمی دختران شهدا» و «گلستان گردی» از جمله برنامه های دفاتر و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در هفته دفاع مقدس است.

جهاد خاموش، نیم پلاک، یادواره شهدای بابوکان و آفران، ستارگان پر فروغ و بازدید از آسایشگاه شهید مطهری و خانواده شهدای منطقه در مناطق 1، 2 و 5 از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور تکریم رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی برنامه‌های راه بی پایان، یادمان عشق، رژه نیروهای مسلح، برپایی 10 غرفه نشست شبانه به همراه سخنرانی و مداحی، راویان فتح و امید، روایتگری دفاع مقدس، کوه گشت و نمایش خیابانی و روایتگری را نیز آماده کرده است.

سبکبالان عاشق، آشنایی با سینمای دفاع مقدس به همراه پخش و نقد و بررسی، برگزاری شب شعر و خاطره، تا بی نهایت زیر یک خیمه، روایتگری جنگ، اجرای تئاتر خاک بکر، یاد حماسه ها و برنامه ایستاده در غبار از دیگر عناوین برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این هفته مسابقات ورزشی زیادی را یادمان شهدای دفاع مقدس برنامه ریزی کرده که این برنامه‌ها شامل مسابقات والیبال، بدمینتون، اسکیت آلپاین، دفاع شخصی محلات، بسکتبال و همایش‌های پیاده روی نیروی انتظامی و دوچرخه سواری است.
انتهای پیام

captcha