ثبت‌نام دوره غیرحضوری تفسیر عمومی قرآن آغاز شد
کد خبر: 4014745
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
در اصفهان؛

ثبت‌نام دوره غیرحضوری تفسیر عمومی قرآن آغاز شد

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام دوره غیرحضوری تفسیر عمومی قرآن از طریق مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) خوروبیابانک در این استان خبر داد.

دوره غیرحضوری تفسیر عمومی قرآن

احمد زینلی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: دوره غیرحضوری تفسیر عمومی با محوریت تفسیر 20 سوره آخر قرآن، طرحی است که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور ابلاغ و حداقل سهمیه‌ای که برای استان اصفهان در این طرح در نظر گرفته شده، هزار و 380 نفر است. البته برای ثبت‌نام و شرکت در این طرح، محدودیتی به لحاظ تعداد نفرات و شرایط سنی وجود ندارد و سهمیه اعلام شده حداقل ظرفیت را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان دارالقرآن الکریم این طرح را با مشارکت مؤسسات و خانه‌های قرآن هر استان اجرا می‌کند، افزود: در استان اصفهان، مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) شعبه خوروبیابانک به‌عنوان مجری این طرح انتخاب شده است که فرم‌های حاوی اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان را جمع‌آوری و در اختیار سازمان دارالقرآن الکریم قرار می‌دهد و از طریق این سازمان، اسامی این افراد وارد سامانه مجازی قرآن و عترت(ع) می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: بعد از این مرحله، مؤسسه مجری به افراد اطلاع می‌دهد تا وارد سامانه شوند و 19 فایل سه تا پنج دقیقه‌ای از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی را دریافت کنند و برای آزمونی که تاریخ برگزاری آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود، آماده شوند. یک جلسه غیرحضوری نیز پیش‌بینی شده است تا افراد بتوانند اشکالات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند. علاوه بر این، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای تعدادی از برگزیدگان این طرح از طریق قرعه کمک‌هزینه سفر به مشهد در نظر گرفته است.

زینلی ادامه داد: ثبت‌نام برای شرکت در این طرح، از روز پنجشنبه، 27 آبان‌ماه ابلاغ شده است و تا 10 آذرماه سال جاری فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد. مؤسسه مجری موظف است که فرم‌های مربوط به ثبت‌نام را در اختیار مؤسسات و خانه‌های قرآنی یا افرادی که مایل به شرکت در طرح هستند، قرار دهد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 50ـ 03146324549، مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) خوروبیابانک تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha