شهردار اصفهان عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان می‌شود
کد خبر: 4017519
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

شهردار اصفهان عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان گفت: از این پس، شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسات هیئت مدیره اتحادیه شرکت می‌کنند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، درباره جلسه اعضای این اتحادیه با شهردار اصفهان، اظهار کرد: در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه ارائه و برای اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح شهر با هماهنگی شهرداری، اعلام آمادگی کردیم.

وی افزود: در این خصوص، برنامه‌ها و فعالیت‌هایی را که اتحادیه می‌تواند انجام دهد، برشمردیم و از شهرداری درخواست کردیم تا در این زمینه با ما همکاری کند؛ مثل برگزاری محافل قرآنی و جلسات سنتی و انجام تبلیغات قرآنی. در واقع، زمینه‌های زیادی برای همکاری وجود دارد و کارهای زیادی می‌توان انجام داد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان ادامه داد: شهردار اصفهان نیز در این جلسه، آمادگی و موافقت خود را برای همکاری در زمینه‌های پیشنهادی اعلام کرد. قرار است اتحادیه طرح‌های خود را در این خصوص ارائه دهد و تفاهم‌نامه‌ای نیز میان طرفین منعقد شود. همچنین مقرر شد شهردار اصفهان تا جایی که امکان دارد، در جلسات هیئت مدیره اتحادیه شرکت کند.

وی بیان کرد: در جلسه مذکور، درباره راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات قرآنی استان توضیحاتی ارائه دادیم، ولی درخواست بودجه از شهرداری برای تکمیل این فعالیت نداشتیم.

جان‌نثاری اضافه کرد: اوایل هفته جاری نیز رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان شرکت کرد و درباره همین مسائلی که در جلسه با شهردار مطرح شد، گفت‌وگو کردیم و مقرر شد از این پس، ایشان نیز به منظور هماهنگی بیشتر، به‌طور منظم در جلسات هیئت مدیره اتحادیه شرکت کند.

انتهای پیام
captcha