مرحله دوم طرح سنجش داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4024341
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
در اصفهان و کاشان؛

مرحله دوم طرح سنجش داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری مرحله دوم طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در اصفهان و کاشان خبر داد.

حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،‌ حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی این اداره‌کل با بیان اینکه مرحله دوم طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: این مرحله شامل آزمون شبیه‌سازی است که روز پنجشنبه، 9 دی‌ماه رأس ساعت ۷:۳۰ صبح در بخش قرائت و ساعت ۱۳ بعدازظهر در بخش صحت حفظ در محل مقبره علامه مجلسی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون شبیه‌سازی همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت‌کنندگان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در شهرستان کاشان و در امامزاده سلطان امیراحمد(ع) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این شهرستان، 6 نفر از شرکت‌کنندگان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 10 نفر از آقایان و 6 نفر از بانوان در رشته‌های تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا در بخش قرائت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: در بخش حسن حفظ نیز یک نفر آقا و پنج نفر خانم در مقبره علامه مجلسی(ره) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha