بازدید شهردار منطقه 10 اصفهان از مدرسه حفظ مهد قرآن
کد خبر: 4057235
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

بازدید شهردار منطقه 10 اصفهان از مدرسه حفظ مهد قرآن

شهردار منطقه 10 اصفهان و هیئت همراه از مدرسه حفظ مهد قرآن این شهر بازدید کردند و به گفت‌وگو و تبادل نظر با کادر مدیریتی و دانش‌آموزان این مدرسه پرداختند.

بازدید شهردار منطقه 10 اصفهان از مدرسه حفظ مهد قرآن

به گزارش ایکنا از اصفهان، در پی دعوت رسمی مدرسه حفظ مهد قرآن از شهردار منطقه 10 اصفهان، داوود بحیرایی امروز، 25 اردیبهشت‌ماه با معاونان و هیئت همراه از این مدرسه بازدید کرد و به گفت‌وگو و تبادل نظر با مسئولان مدرسه در خصوص استفاده از ظرفیت‌های متقابل پرداخت.

بحیرایی در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از کادر مدرسه برای خدمت به قرآن و نوجوانان، از حمایت و همکاری شهرداری منطقه 10 در زمینه‌های متعدد شامل برگزاری مراسم به‌صورت تجمیعی و در اختیار قرار دادن ظرفیت­‌های بسیار شهرداری، همچون مراکز فرهنگی و تفریحی خبر داد.

محمد تورجی‌زاده، معاون فرهنگی شهرداری منطقه 10 نیز ابراز امیدواری کرد تا در زمینه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی، از ظرفیت اساتید و حافظان نوجوان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان استفاده شود.

عادل درخشان، مدیر مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان نیز در این دیدار، به گزارش عملکرد پنج ساله مدرسه پرداخت و اظهار کرد: تاکنون 250 دانش‌آموز در این مرکز به تحصیل اشتغال داشته‌اند که 150 نفر از آنها موفق به حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و بعضاً دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآنی حافظان شده‌اند.

وی در ادامه، به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه مهد قرآن و مدرسه حفظ در اجرای برنامه­‌های فرهنگی و قرآنی پرداخت.

در پایان، شهردار منطقه 10 اصفهان و هیئت همراه در تعدادی از کلاس­‌های مدرسه حضور یافتند و ضمن گفت‌وگو با دانش‌آموزان، برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام
captcha