نخستین همایش «شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن در فرهنگ عمومی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4083876
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
در اصفهان

نخستین همایش «شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن در فرهنگ عمومی» برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی «شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی» فردا، 17 شهریورماه در سالن اهل البیت(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

احمد زادهوش مدیرعامل دارالقرآن الکریم اصفهان

حجت‌الاسلام احمد زادهوش، مدیرعامل دارالقرآن‌الکریم اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری نخستین همایش ملی شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی خبر داد و اظهار کرد: این همایش به همت دارالقرآن‌الکریم و دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) استان، فردا، 17 شهریورماه در سالن اجتماعات مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش همان‌طور که از نام آن پیداست، دستیابی به روش‌ها و شیوه‌های کارآمد و مناسب برای مؤسسات و فعالان قرآنی است تا بتوانند با بهره‌گیری از این راهکارها، به ترویج معارف قرآن در فرهنگ عمومی بپردازند.

مدیرعامل دارالقرآن‌الکریم اصفهان اضافه کرد: مبانی مطالعات نظری ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی، روش‌شناسی ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی، نهادهای اجتماعی و ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی، ادبیات، سنت‌ها، فرهنگ عامه و ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی و منابع دانشی و عملیاتی ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی، محورهای اصلی همایش به‌شمار می‌روند.

وی ادامه داد: 60 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که مقالات برتر در قالب دو پنل علمی در روز همایش ارائه خواهند شد.

حجت‌الاسلام زادهوش بیان کرد: سخنران اصلی همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه بوده و از مسئولان استانی، طلاب و روحانیون، فعالان قرآنی و دانش‌پژوهان در رشته‌های مرتبط برای شرکت در همایش دعوت شده است.

انتهای پیام
captcha