نگاهی به مشکلات مالی خانه قرآن منتظرالقائم
کد خبر: 4088955
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

نگاهی به مشکلات مالی خانه قرآن منتظرالقائم

مدیر خانه قرآن منتظرالقائم با اشاره به مشکلات مالی این مجموعه، گفت: در تهیه امکانات اولیه برای برگزاری کلاس‌ها با مشکل مواجهیم و مربیان ما نیز بدون حقوق فعالیت می‌کنند و بیمه هم ندارند.

خانه‌های قرآن

معصومه ارغیانی، مدیر خانه قرآن منتظرالقائم در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با بیان اینکه این مرکز از سال 89 با محوریت جلسات قرآن به‌مناسبت ماه مبارک رمضان تأسیس شد، اظهار کرد: با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در این جلسات، خانه قرآن منتظرالقائم شکل گرفت که امروز با 50 قرآن‌آموز در حال فعالیت است.

وی افزود: در حال حاضر، کلاس مفاهیم قرآنی همراه با بازی و نقاشی برای کودکان زیر هفت سال با حضور 15 نفر، کلاس حفظ قرآن برای کودکان بالای هفت سال و نوجوانان با حضور 20 نفر، کلاس‌های تجوید و روخوانی برای بزرگسالان با حضور 15 نفر و کلاس روخوانی ابتدایی قرآن و آموزش اعراب با حضور 10 نفر در این مجموعه برگزار می‌شود.

مدیر خانه قرآن منتظرالقائم با اشاره به مشکلات پیش روی مؤسسات قرآنی، گفت: کمبود امکانات و مشکلات مالی، مهم‌ترین چالشی است که با آن دست به گریبان هستیم، ما هنوز در تهیه امکانات اولیه برای برگزاری کلاس‌ها با مشکل مواجهیم و امکانات موجود کفاف برگزاری همزمان کلاس‌ها را نمی‌دهد.

وی بیان کرد: مربیان ما بدون حقوق فعالیت می‌کنند و بیمه هم ندارند، بعضاً اگر از سوی مربی نیز شهریه‌ای برای کلاس‌ها تعیین شود، قرآن‌آموزان نمی‌توانند آن را پرداخت کنند.

گفت‌وگو از پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha