کتاب «تأثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بر روابط زناشویی» منتشر شد
کد خبر: 4103806
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

کتاب «تأثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بر روابط زناشویی» منتشر شد

انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان کتاب «تأثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بر روابط زناشویی» را راهی بازار نشر کرده است.

کتاب «تأثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بر روابط زناشویی»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌الله بابایی، رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از انتشار کتاب «تأثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بر روابط زناشویی» خبر داد و اظهار کرد: زندگی زناشویی نیز مانند وجوه مختلف زندگی اجتماعی، با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه است و آسیب‌های زیادی این زندگی دونفره را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه در بسیاری از طلاق‌ها، خیانت‌ها و نابسامانی‌ها در روابط زوجین، شبکه‌های اجتماعی مجازی و ماهواره‌ای به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل، نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: ورود آسان به روابط متقابل عاطفی با جنس مخالف و تداوم و تعمیق تدریجی صمیمیت‌ها،‌ موجبات شکل‌گیری روابط نامشروع بین افراد را فراهم می‌کند و تهدیدی جدی در برابر بنیان خانواده است، حال آنکه در بسیاری از مواقع خود افراد متوجه شکل‌گیری چنین خیانتی نمی‌شوند.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: کنجکاو بودن برای آشنایی با جنس مخالف، برقراری روابط دوستانه، زیاده‌خواهی یا تنوع‌طلبی، تفاهم‌ نداشتن با همسر، تنهایی، نبود درک از سوی همسر، تنش‌ها و مشکلات زندگی، سردمزاجی زوجین به علت مشکلات و اختلاف‌ها و تفاوت‌ها، بعضی از دلایل اصلی استفاده افراطی همسران از شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی به‌شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: چاپ نخست کتاب «تأثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بر روابط زناشویی» در 228 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 57 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام
captcha