حفظ آیات کاربردی قرآن در طرح «40 همسایه، 40 آیه»
کد خبر: 4109257
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

حفظ آیات کاربردی قرآن در طرح «40 همسایه، 40 آیه»

مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان طرح «4040» یا «40 همسایه، 40 آیه» را با هدف حفظ آیات کاربردی قرآن در زندگی روزمره همراه با مفاهیم برگزار می‌کند.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از اصفهان، «4040» یا «40 همسایه، 40 آیه» عنوان طرحی است که از سوی مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان، مرکز تخصصی حفظ و مفاهیم کاربردی عقیق و فیروزه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان برگزار می‌شود.

این طرح که با محوریت حفظ آیات قرآن همراه با مفاهیم در حال برگزاری است، اهدافی همچون همنشینی و یا چله‌نشینی با آیات قرآن، ایجاد جبهه قرآنی، استفاده از ظرفیت‌ همسایه‌های مراکز فرهنگی و قرآنی، ایجاد انس و الفت بیشتر با مراکز فرهنگی و قرآنی، حضور فعال جامعه قرآنی در صحنه، آشنایی با محیط حفظ قرآن و استفاده از آیات کاربردی در زندگی روزمره را دنبال می‌کند.

خانه‌های قرآن، مساجد، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج و مدارس، از جمله مخاطبان طرح «4040» هستند و افراد به‌طور شخصی نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، بلکه باید به یکی از مراکز پیش‌گفته مراجعه و از طریق آنها اقدام به ثبت‌نام کنند.

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام در طرح «4040»، تشکیل کلاس و انجام آزمون، سه ماه بوده و آیین اختتامیه طرح نیز اول اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

صدور گواهی‌نامه پایان دوره و استفاده از کارگاه‌های آموزشی مؤسسه، از جمله مزایای شرکت در طرح «40 همسایه، 40 آیه» است.

انتهای پیام
captcha