اسامی برگزیدگان مسابقه قرآنی «آدرس» اعلام شد
کد خبر: 4123199
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
از سوی مؤسسه هفت آسمان معرفت

اسامی برگزیدگان مسابقه قرآنی «آدرس» اعلام شد

مؤسسه فرهنگی، مردمی قرآن و عترت هفت آسمان معرفت اصفهان اسامی برگزیدگان مرحله مقدماتی نوبت چهارم و مرحله نیمه نهایی نوبت اول مسابقه قرآنی «آدرس» را اعلام کرد.

تلاوت و حفظ قرآن

به گزارش ایکنا از اصفهان، اسامی برگزیدگان مرحله مقدماتی نوبت چهارم و مرحله نیمه نهایی نوبت اول مسابقه قرآنی «آدرس» از سوی مؤسسه فرهنگی، مردمی قرآن و عترت هفت آسمان معرفت اصفهان اعلام شد.

بر این اساس، صدیقه روح‌الامین، سعید رهبری، لیلا رنجبر، مرضیه فروتن و زهرا نصر آزادانی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم مرحله مقدماتی نوبت چهارم و اعظم استکی، جمیله استکی، زهره روح‌الامین، هاجر صباغی و فاطمه امینی، رتبه‌های اول تا پنجم مرحله نیمه نهایی نوبت اول مسابقه آدرس را کسب کردند.

مرحله مقدماتی نوبت چهارم و مرحله نیمه نهایی نوبت اول مسابقه قرآنی «آدرس» در تاریخ 29 دی‌ماه با حضور 400 قرآن‌آموز از گروه‌های سنی گوناگون به‌صورت حضوری و کتبی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

نوبت بعدی مسابقه آدرس قرار است در روز 31 فروردین‌ماه 1402 برگزار شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، میزان تحصیلات و شماره تماس به همراه نام مسابقه را به شماره 09901268771 پیامک کنند.

یادآور می‌شود، «آدرس» عنوان مسابقه‌ای است که از سوی مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت هفت آسمان معرفت با هدف حفظ آیات موضوعی و کاربردی قرآن و به‌کارگیری آنها در زندگی روزمره، ویژه استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha