تخت فولاد خادم افتخاری می‌پذیرد
کد خبر: 4168036
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

تخت فولاد خادم افتخاری می‌پذیرد

مسئول فرهنگی هنری مجموعه تخت فولاد گفت: کسانی که علاقه‌مند به فعالیت به‌عنوان خادم افتخاری باشند، می‌توانند به مجموعه تخت فولاد مراجعه کنند.

فراخوان طرح خادم افتخاری در تخت فولادسعید پرورش، مسئول فرهنگی هنری مجموعه تخت فولاد در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اجرای طرح خادم افتخاری آستان مقدس تخت فولاد خبر داد و اظهار کرد: این طرح به‌صورت عمومی اجرا می‌شود و کسانی که علاقه‌مند به فعالیت به‌عنوان خادم افتخاری باشند، می‌توانند به مجموعه تخت فولاد مراجعه کنند. پس از انجام مصاحبه، طبق درخواست و رشته‌ای که انتخاب کرده‌اند، پذیرفته و در تکیه‌های این مجموعه مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: در این زمینه بین آقایان و خانم‌ها تفاوتی وجود ندارد و هرکس بتواند کاری انجام دهد، می‌تواند در مجموعه تخت فولاد مشغول به کار شود. محدودیت سنی خاصی هم برای این طرح در نظر گرفته نشده است و هرکس بسته به شرایط، علاقه و تخصصی که در رشته‌های گوناگون دارد، در مجموعه به کار گرفته می‌شود. این افراد باید بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند و از عهده کارها برآیند.

مسئول فرهنگی هنری تخت فولاد بیان کرد: خادمان افتخاری در زمینه انتظامات، راهنمایی، تدوین، گرافیک، عکاسی، رسانه، نذورات و نظافت با مجموعه همکاری می‌کنند. این طرح به‌صورت دائمی خواهد بود و علاقه‌مندان هرگاه شرایط و توانایی همکاری داشته باشند، می‌توانند به‌صورت حضوری به دفتر مجموعه تخت فولاد واقع در خیابان شیخ مفید، چهارراه بسیج مراجعه کنند تا پس از انجام مصاحبه، جذب و به خدمت گرفته شوند.

زهراسادات مرتضوی

انتهای پیام
captcha