تاثیر مسابقات قرآن در انس خانواده‌ها با قرآن
کد خبر: 3598001
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

تاثیر مسابقات قرآن در انس خانواده‌ها با قرآن

كانون خبرنگاران نبأ: قاری نوجوان شهر همدان با اشاره به اینکه مسابقات قرآن امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد، گفت: مسابقات قرآن می‌تواند تأثير بسزايی در انس هرچه بیشتر خانواده‌ها با قرآن داشته باشد، به‌ویژه نوجوانان و جوانان چراکه حضور افراد شاخص در این برنامه‌ها می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب اسلامی ‌برای این قشر باشد.

علیرضا رحمانی، قاری نوجوان شهر همدان در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با اشاره به برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد و حضور مردم نیز بسیار پررنگ بود که این نشان از قرآنی بودن مردم ايران است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن زمينه‌ساز آشنایی و انس بیشتر مردم با این کتاب آسمانی است، بیان کرد: مسئولان، مسابقات را باید با پردازش و مطالعات بيشتری برگزار کنند تا روند مسابقات با نظم بهتری برگزار شود.
این قاری قرآن بیان کرد: مسابقات امسال با بخش‌های جدیدی همراه بود و از آنجا که امسال اولین دوره برپایی برخی از این بخش‌ها بود، طبیعی است که كاستی‌هایی وجود داشته و بی‌انصافی است که بخواهیم در مورد آن انتقاد كنيم.
رحمانی بیان کرد: مسابقات قرآن می‌تواند تأثير بسزايی در انس هرچه بیشتر خانواده‌ها با قرآن داشته باشد، به‌ویژه نوجوانان و جوانان چراکه حضور افراد شاخص در این برنامه‌ها می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب اسلامی ‌برای این قشر باشد.
علی حسینی
captcha