مجتمع دیجیتال شهرضا نرم‌افزارهای قرآنی تولید می‌کند
کد خبر: 3468751
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

مجتمع دیجیتال شهرضا نرم‌افزارهای قرآنی تولید می‌کند

گروه فضای‌مجازی: مدیر مجتمع دیجیتال شهرضا با بیان اینکه تولید نرم‌افزار، ارائه اینترنت پاک و آموزش‌های رایانه‌ای از جمله مهمترین اقدامات مرکز دیجیتال شهرضا است، گفت: تولید نرم‌افزارهای قرآنی به‌عنوان یک رویکرد مهم در دستورکار این مجتمع است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، عبدالرضا گلابی، مدیر مجتمع دیجیتال شهرضا ظهر امروز، 20 دی‌ماه در جمع خبرنگاران شهرضا، اظهارکرد: فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقاء فرهنگ عمومی، افزایش کاربری رسانه‌ها را الزامی می‌کند، آثار محصولات فرهنگی در حوزه فرهنگ عمومی به اندازه‌ای است که در عصر حاضر از آن به عنوان نبرد رسانه‌ای نام برده می‌شود.
وی اضافه کرد: فراهم کردن بستر شکل گیری و توانمند شدن بنگاه‌های تخصصی و پدید آوردن و انتشار رسانه‌ها با هدف توسعه اقتصادی و کمک به خروج از وضعیت تورمی بازار،  یکی از مهم‌ترین کارکردهای شبکه‌های دیجیتال می‌باشد که بسترهای لازم برای اجرای آن در شهرضا فراهم شده است.
مدیر مرکز دیجیتال شهرضا تصریح کرد: طرح کلان ملی تجهیز و راه اندازی شبکه ملی فرهنگ جمهوری‌اسلامی ایران به منظور گسترش مرزهای دانش و فرهنگ غنی میهن‌اسلامی و مبارزه همه جانبه علمی و جهادی با تهدیدهای بیگانگان انجام شده است.
گلابی با اشاره به تولید اولین نشریه الکترونیک مرکز دیجیتال شهرضا، ادامه داد: این اقدام با توجه به محوریت سخنان رهبر‌ معظم انقلاب و با هدف معرفی دستاوردها و امکانات منطقه و همچنین ظرفیت‌های مرکز دیجیتال به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این مرکز محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه انتظار داریم تا اولین سازمان مهندسین فن آوری اطلاعات شهرستان را با محوریت و اهداف شبکه ملی فرهنگ ایجاد کنیم، ادامه داد: با این اقدام فعالیت‌های سایبری این مرکز از جمله تولید نرم‌افزاهای قرآنی، مذهبی و فرهنگی در چارچوبی قانونمند و نظام یافته انجام می‌شود.
مدیر مجتمع دیجیتال شهرضا با بیان اینکه تولید نرم افزار، ارائه اینترنت پاک و آموزش‌های رایانه‌ای از جمله مهمترین اقدامات مرکز دیجیتال شهرضا است، گفت: تولید نرم‌افزارهای قرآنی به عنوان یک رویکرد مهم در دستورکار این مجتمع است.
captcha