اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان در سال 96
کد خبر: 3613936
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان در سال 96

گروه اجتماعی: مدیر اداره آموزش دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان گفت: در سال 96 ظرفیت اسمی پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 100، 80 و 30 نفر است.

مهدی دوروشی، مدیر اداره آموزش دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو و رشته‌های دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: تعداد پذیرش دانشجو در سالی جاری تا اعلام نتایج مشخص نشده است، ولی در سال 1395 حدود 200 دانشجو در مقطع کارشناسی و 100 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.
وی گفت: پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته هم از طریق آزمون سراسری و هم بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است.
دوروشی در ادامه افزود: پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد صرفا از طریق شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سازمان سنجش است.
وی تصریح کرد: ظرفیت اسمی پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 100، 80 و 30 نفر است.
مدیر عامل اداره آموزش دانشگاه معارف خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 1000 نفر دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از این میان 720 نفر در مقطع کارشناسی و 280 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
وی در ادامه بیان کرد: این تعداد دانشجو خانم و آقا در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف قرآن، تفسیر قرآن، تربیت معلم قرآن، فقه و مبانی حقوق اسلامی، روانشناسی اسلامی، شیعه شناسی، نهج‌البلاغه، تربیت مربی و امور تربیتی مشغول به تحصیل هستند.
captcha