آزادگان، الگوی جاودانه صبر و پایداری هستند
کد خبر: 3631417
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

آزادگان، الگوی جاودانه صبر و پایداری هستند

گروه اجتماعی: فرماندار اصفهان در پیامی به مناسبت 26 مرداد ماه، آزادگان را نماد سلحشوری، صبر و پایداری و الگوی جاودانه ملت‌ها به خصوص مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر جهان خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اصفهان بالاخص آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۶مرداد ماه، برگ زرین دیگری بر دیباچه پرافتخار انقلاب اسلامی ایران و  یادآور مجاهدت، استقامت و پایداری انسان‌های وارسته‌ای است که در برابر ددمنشی دشمن بعثی، زیباترین جلوه‌های صبر و باشکوه‌ترین صحنه‌های استقامت را در تاریخ معاصر ثبت کردند.
آزادگان سرافراز میهن اسلامی با رشادت و ایثارگری، در چشمه‌سار زلال رحمت الهی، زشتی‌ها و کژی‌ها را از روان خود پاک ساخته و با مقاومت و پایداری از دین و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند. آنان همواره نماد سلحشوری، صبر و پایداری و الگوی جاودانه ملت‌ها به خصوص مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان هستند. آزادگان هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از زمان نیستند، بلکه همواره مانند روحی در ارکان این کشور و تاریخ درخشان ملت جاری شده‌اند و وجود آنان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملتی است که برای همیشه بر تارک تمدن جهان می‌درخشد.
بدین وسیله، ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این روز به یادماندنی را به عموم مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور شهرستان اصفهان بالاخص آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان تبریک عرض نموده، از درگاه پروردگار سبحان، سلامتی، سربلندی و عزت روزافزون همگان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق اهداف عالی دولت تدبیر و امید، مسألت می‌نمایم.
 

captcha